Volgens mij is het crises. Ik kan er maar weinig dingen vinden en niet echt interessante dingen. Jullie wel leuke dingen kunnen scoren? Ik kocht altijd cadeautjes voor het komende half jaar. Zo kan ik iets duurders geven dan anders. Volgende week zal Textiel wel 75% zijn.
Ik heb 2 XL hydrofiele doeken gekocht voor 2euro p.s. Ik had er ook al 2 maar toen ik laatst er weer naar vroeg hadden ze ze niet meer en nu lagen ze in de uitverkoopbak met 50% korting!
Ik heb ook wat kindercadeautjes gekocht voor de komende tijd en twee pyjama's van Fiep Westendorp voor maar 2 euro per stuk.
Hier wel goed kunnen scoren, fisherprice vooral heb wel drie van die picknickmandjes gekocht, slaapzakken speelgoednaaimachine, en wat ander "klein" speelgoed van fisherprice Oja little people lag er ook nog genoeg maar dat vind ik niet zo. De tp heeft al 75 procent op kleding
hier de knutselspullen weer uitgebreid oa papier, glitters, stickers. fisherprice stapelblokken leesboeken speelgoednaaimachine klei accessoires ze hadden ook nog vrij veel babyspul, alleen heb ik het alleen nodig als het een jongen zou zijn, maar dat weten we pas over 3 weken bij de 20 wekenecho. dus dat ik dan jammer. nu zijn de leuke aanbiedingen