Laagste Prijs Garantie Van asten

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door rokla, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rokla

rokla Lid

23 jun 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat me opvalt is dat bijna alle winkels een laagste prijs garantie hebben. Echter heb ik Van Asten Superstore en op aangesproken maar dan willen ze er niet in mee. Wat is een laagste prijs garantie dan nog waard?!

Slechte service!

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Volgens mij is de laagste prijs garantie alleen daadwerkelijk bij Baby-Dump... Echt fantastisch zelfs tijdens de Prenatal Mama Mazzeldagen gaan ze onder die prijzen van aanbiedingen zitten. I love it!

3. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik had juist bij de babydump geen laagste prijs. Ik had het ook nagevraagd bijveeg babydump maar ik kreeg het niet mee voor de prijs waarvoor van asten het aanbood.

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Echt? Ik had bijv de aerosleep besteld. Tijdens de prenatal dagen was hij daar iets goedkoper en hoppa ze gingen onder die prijs zitten. Moest wel via site laten zien dat het goedkoper was :D

5. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Onze graco schommelstoel was bij babydump een aantal maanden geleden in de aanbieding, van asten ging hier gewoon in mee hoor toen ik het vroeg. En ook bij mijn ouders toen zij het campingbed kochten.

6. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ik mail babydump altijd en krijg gewoon terug gestort op mn rekening

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik kreeg laatst wel het artikel mee voor de laagste prijs.
    Ik had een regenhoes nodig en die was bij van Asten bijna 2x zo duur. Ik mopperde daarover en een verkoper hoorde dat. Hij ging meteen met zijn ipad kijken op de site van babydump en toen ik gelijk bleek te hebben kreeg ik het voor die prijs mee.

8. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Bij mij is prenatal tijdens de mama mazzeldagen ook wel is met de prijs meegegAAN

bij van asten verwavcht ik t eigenlijk niet.. volgens mij horen die bij Gardo? wat nu niet meer bestaat? en baby en tiener? echt een rotzaken zijn dat ;)

Deel Deze Pagina