Ik heb ook een mannetje die heel goed kan klussen, dat heeft ook zo z'n nadelen want jan en alleman komt dus aan de deur voor het minste of geringste; "buurman, kan je me even helpen?". Wat wel makkelijk is; wanneer hij begint te vloeken en moeilijk te doen dan is de klus bijna geklaart
hihi, leuk topic! mijn vriend vloekt niet echt, maar begint steeds aan dingen die hij dan niet afmaakt. we hebben nu een nieuw huis en vlak voor de bevalling is hij aan van alles begonnen, zonder erbij stil te staan dat met een klein kind je niet altijd tijd en zin erin hebt
Hahaha die van mij ging een lamp in de badkamer ophangen, dat kon hij wel net als ze vader (mijn vent is schilder). Ik dacht al owwww meneer ongeduld dit gaat niet goed. Ik zeg haal je het stroom er wel af? Welnee joh dat is niet nodig! Jawel lieverd doe dat maar wel.. Nee hoeft niet. Ik naar beneden en in 1x hoor ik ^@%#&*%@^@^@^@ schrok me dood, meneer stond onder stroom en wie had het gedaan? Ik natuurlijk. Godzijdank goed afgelopen hoor. Of hij zaagt in ze vinger tijdens een keukenblad zagen.... OW OW OW en wie krijgt er altijd de schuld, juist ja, moi want ik waarschuw hem niet. RIGHT hahaha.. We lachen er wel altijd om hoor
Oohw, wat lekker herkenbaar deze verhalen. Hier een man die best keurig kan klussen en als het goed gaat ook best mooie dingen kan maken. Zo ben ik supertrots op onze slaapkamer en de kamer van Koen. Alleen...hij heeft af en toe van die stomme oplossingen om het ene te maken, maar daarmee maakt hij het andere weer stuk. Wat dan weer jaren zichtbaar en kapot blijft. Bijvoorbeeld: We hebben een kledingkast en die staat niet stevig tegen de muur dus hij staat schuin. Hierdoor gaan de kastdeuren vanzelf open. Verschillende manieren om dit op te lossen. De makkelijkste is om onderaan de kast van die plastic schuine dingetjes te plaatsen, zodat de kast weer recht staat. Maar nee hoor, mijnheer gaat een plank op maat zagen en verschillende gaten in de muur boren. Hij tekent niet goed af dus er komen er almaar meer gaten in de net mooi afgewerkte muur. Op het laatst begint hij te mopperen en te tieren, omdat ik zeg dat boren nu echt niet meer kan (9:00uur 's avonds en onze zoon Koen ligt in de kamer ernaast te jammeren). Dan maar de lijm erbij. Na 2 uur is het resultaat: 8 gaten in de muur, waarvan 3 echt goed zichtbaar en een vreselijke lijmgeur (hele pot is er natuurlijk doorheengegaan) en een kast die nog steeds schuin staat en de kastdeuren dus ook open. Dit is nu 2 jaar geleden en mannetje heeft er nog steeds geen zin in om de gaten weg te werken in de muur... Groetjes, Kim
ik herken dit ook alleen niet bij mijn man maar bij mijn vader. pffff, wij krijgen ook altijd overal de schuld van als iets niet lukt. Het lukt hem nog niet zonder kwaad te worden een peer in een lamp te draaien. Niet te geloven. Ik ben blij dat mijn man precies het tegenovergestelde is. Mijn man wordt bijna nooit kwaad en de schuld krijg ik zoiezo nergens van.
goh hoe herkenbaar..... ik heb helemaal een mooie combo.... manlief is van zichzelf al een vreselijke driftkop en een perfectionist met het klusinzicht van een regenworm.... en als hij al geiritteerd is gaat hij proberen te klussen... hij gooit al zijn gereedschap in de rondte en kan dan niks vinden... gebruikt de verkeerde plug voor het verkeerde gat... en regelmatig eindigt het dat hij wat hij van plan was te maken op de grond legt om erop te stampen...... gevolg dat hij al gespannen word als er een klusje moet worden gedaan... waardeloos.... ik maak me meestal heel ver uit de voeten.... want ik ontplof gewoon als hij weer zo ongeorganiseerd stom loopt te klussen als ik een klusje doe dan zorg ik dat ik vantevoren zorg dat ik alles bij de hand heb wat ik nodig heb... accutol is opgeladen... en ik ruimte maak om te kunnen rommelen... hij begint gewoon in de rommel... moet ondertussen alle spullen nog zoeken die hij dan natuurlijk niet kan vinden en dan blijkt ook zijn accutol natuurlijk leeg....goh... die mannen toch...soms denk ik dat wij echt van het sterke geslacht zijn.. al is het dan niet fysiek gr Jose
Hahahaha...wat een hilaaaarische verhalen! Ik heb een vent die best met veel goede moed en 'precisie' aan een klus begint (en het eigenlijk niet zo goed kan) maar het nooit afmaakt... We wonen hier nu 4 jaar en en het huis is nog niet klaar. Ik bel tegenwoordig mijn vader als er wat moet gebeuren hahaha. Of ik neem de klussen op mij (zoals schilderen etc.)
Mijn man heeft veel geduld, dus ik ken het niet. Maar jou man is gratis af te halen? Hoe ziet hij eruit??
nou die van mij is niet gratis af te halen..... maar oh wat is het toch handig dat mijn pa veel klusjes doet... al heeft hij als vaste stelregel dat hubbie NIET mag meehelpen... hahahhaah nee hubbie is lief maar wat klussen betreft een oen. gelukkig kan hij wel heeeel lekker koken gr Jose
Hier is het omgekeerd.... MIjn vriend is een fanatieke klusser, als hij thuis is doet hij niks anders dan klussen, klussen, klussen.... HIj weet altijd wel iets te vinden!! Is het niet bij ons thuis dan is het wel bij een ander.... Daar wordt je ook niet vrolijk van hoor
HA, wat een feest van herkenning . Ik ben ook de gelukkig "eigenaar" van een slecht klusser. vb1: Circa een jaar geleden ging hij de kitranden in de douche vervangen. Die bij het putje zou hij later wel doen, volgens hem was dat geen probleem want dat was wel waterdicht.... Tot ik, toen hij aan het douchen was, beneden naar de wc ging en er niet alleen kon plassen, maar ook kon zwemmen. Oepsie, was dus toch niet waterdicht. Meneer ging wel even kijken waar het lek precies zat.......met een koevoet! Het halve plafond van de wc eruit. Afijn lek gevonden, kit toch maar aangebracht en probleem opgelost. Behalve dan dat ik met zo'n vergarft plafond zat. No problemo, welgeteld een half jaar later (!!) ging hij het plafond doen. En ja hoor, het ging voorspoedig! Gipsplaatjes erin, mooie gaten gemaakt voor de spotjes, een kniesoor die erop let dat die ene verre van in het midden van het plafond zit. En nu....weer een half jaar later....is er niets meer met het plafonnetje gebeurd. Het enige wat er nog moet gebeuren is verven, maar dat is tot op heden nog steeds niet gedaan....zucht . vb2: Eén van de lades van de keuken liep al een tijd niet lekker. Ik was het zat en heb de la aan een inspectie onderworpen. Ik had het euvel snel ontdekt én verholpen. Kwestie van een schroefje wat strakker aandraaien, 10 minuten werk. Toen mijn man thuis kwam meldde ik hem triomfantelijk dat ík de la gemaakt had. Oooohhhhh, was zijn reactie, dat had ie ook al lang gezien. Maar ja, toen was het al half 11 's avonds en toen had ie ECHT geen zin meer om dat nog helemaal (jaja, 10 min werk is me wat!) te gaan repareren. Het is een schat van een man hoor, maar soms.....dan kan ik 'm wel achter het behang plakken!
haha wat een leuke verhalen. Die van mij is wel een goede klusser, met goed materiaal ook, je weet wel mannenspeelgoed he In onze relatie vullen we mekaar aan: ik denk en hij voert uit Af en toe denkt hij ook, maar dat gaat dan niet zo goed haha. Soms wil het niet zoals hij het in zijn hoofd heeft, en dan haalt hij er alle mogelijke ziektes bij, en dan zit hij naar het euvel te staren en te hopen dat het zichzelf oplost wellicht Maar eind goed, al goed gelukkig. Ik mag zeggen dat wanneer ik hem wat vraag, het ook nog redelijk snel geklust is. Ik zou niet weten wat ik met een man met 2 linkerhanden moet. Dat kost alleen maar geld dan haha. Groetjes, Lieselot