Alleen as. zaterdag 15% korting op al het speelgoed bij Blokker. Alvast inslaan voor de december maand misschien?
Is dit ook op folderaanbiedingen? Is het bij elke Blokker? Kan er nl niets van terugvinden op de site.
thanks voor de tip.. maar inslaan... ach ben altijd zo klaar voor 5 dec.. paar dingen en dan is het goed...
het geldt niet op 7 speciale aanbiedingen, maar volgens mij zijn dat niet de folderaanbiedingen.. evenals afprijzingen.. daar zou het gewoon op moeten gelden lijkt me dan..
Heb geen idee zag het gister op het raam geplakt bij de Blokker toen ik er langs liep. Zal zelf ook even inslaan voor Sint
wat zijn de 7 speciale aanbiedingen? Is dat ook speelgoed? Kan het niet vinden. Bedankt voor de tip trouwens
Heb m'n moeder gevraagd even de Sprekende Nijntje te halen. Die was daar sowieso al vrij goedkoop en met die korting dan maar 17 euro. Vorige week heb ik bij een andere speelgoedzaak ook al iets gekocht waar ik 7 euro korting op kreeg. Ben zo idd ook al aan het 'inslaan' voor kerst en Sinterklaas.