Hi, Ik heb wat dingen die gratis weg mogen! Maxicosi alleen afhalen, de rest kan ik ook versturen tegen verzendkosten. Maxicosi Cabriofix black reflection, aangeschaft najaar 2007, voor 2 kindjes gebruikt. Inclusief verkleiner en universele regenhoes. Het 'flapje' bij de gordel tussen de benen ontbreekt, zijn we ooit kwijt geraakt, nooit gemist. 4 hoeslakens voor ledikant (2 katoenen waarvan 1 wit en 1 met sterren, 2 jersey waarvan 1 wit en 1 donker roze) 2 witte moltons voor ledikant 5 aankleedkussenhoezen, op die met hartjes zit een klein vlekje, de rest ziet er netjes uit. 13 slabbetjes (7 Hema met drukknoop, 1 nijntje voor over het hoofd, 5 Zeeman met touwtje om te strikken) 4 ledikantlakens (2 wit, 2 met opdruk (alle vier Hema)) 1 ledikantdeken lime (Prenatal) 4 badcapes De foto's volgen hieronder
Ik heb alleen de badcapes en maxicosi nog . En wat lief dat jullie het lief vinden, ik ben blij als ik weer wat ruimte over heb op zolder
Hoi Meid, je zou me wel heel blij maken met de slabbetjes! Misschien kun je het verzenden? kosten natuurlijk door mij! Wil je me pb'en? xxx