Bij bol zijn de pampers nu erg goedkoop (2 megapakken 35 euro). In combinatie met een gratis verzendencode CRM-195-nkp-1204 of 1205 goedkoper dan de lekker in het leven bon, de etos bon of de wehkampactie die er nu is.
Maar bij de ah heb je maar 3 pakken voor 29,95 hier 4 voor 35 euro...vind t nog niet echt goedkoop hoor...
Bij de ah zijn het toch 3 standaard pakken voor 29,95? En bij bol.com 2 dozen ( 2 paken) voor 35 euro. Ik heb ook nog een koringsbonnen ( barcode ) van lekker in het leven waarmee je op Truus.nl o.a. 2x 10 euro koring op 3 pakken pampers krijgt en 10 euro korting op 2 pakken simply dry..
nee, ik heb een jumbo doos gehaald voor 29,95 met daarin 2 hele grote pakken = samen 144 luiers...... misschien alleen bij de XL AH dan?
nou het is vandaag dinsdag dus ik denk dat de actie afgelopen is (officieel) want ik heb het donderdag ofzo gehaald..... maar bij ons staat nog een voorraad dozen in onze AH en ja de prijs geldt dus ook nog steeds.........
Babybergen heeft gelijk hoor vorige week hadden ze als alleen ah xl aanbieding een gigadoos voor 29,95. deze aktie is nu weer afgelopen, maar komt vaak wel weer terug.
iig vaak genoeg want ik kom altijd precies uit,wanneer ik aan de laatste 10 begin dan komt ie weer in de actie
die van bol had ik inderdaad ook gezien, vraag mij alleen af in hoeverre de actie van bol.com ook daadwerkelijk een goeie
De baby dry zijn inderdaad niet super goedkoop iets meer dan 4 pakken voor 35,-. Maar bij de active fit zijn het jumbo+ pakken dus voor maat 4 (78/32=2,43) bijna 2,5 pak. Dus 5 pakken voor 35,- is 7,- per pak dus dat is opzich wel een aardige prijs. Ik heb alleen liever baby dry.