(Web)shoppen met 20 % korting!!! Geldig van 8 t/m 15 September as. Vul de genoemde Mama-kortingscode in op de betreffende website of laat in de fysieke winkel het tijdschrift Mama zien aan de kassa. www.kleertjes.com Code: online2011 www.broerenzus.nl Code: mama www.littlefashionaddict.com Code: welovemama www.dressesonly.nl Code: MAMAG www.topsonly.nl Code: MAMAG www.duifhuizen.nl Code: mama-magazine www.clarks.nl Code: BMAMA www.happybee.nl Code: mama2011 www.hyki.nl Code: FABMOM www.hipondergoed.nl Code: hipmama1 www.miss-green.nl Code: mamanajaar2011 www.mynewbag.nl Code: shopping20 www.littlesoho.com Code: mama20 www.houseofshoes.nl Code: Mama www.thefashionlist.nl Code: mamafashion www.littlelabel.nl Code: MA201609 www.welikefashion.com Code: WLFMAMA www.topvintage.nl Code: mamma www.prenatal.nl Code: mama9fabshop www.shoeby.nl Code: MAMANAJAAR
Natuurlijk meteen ff wat bestellen via Prenatal.... maar helaas de code in onjuist... Of moet ik die niet bij het 1e scherm van de bestelling opgeven?
Ooo, hahaha... nog ff wachten dus Ik zal een notitie maken in mijn agenda. Anders ga ik het zeker vergeten
dankjewel!!!! is dat dan ook geldig op de kortingen die nu al op prenatal staan zeg maar, dus de mura4 al met 90 euro korting en dan nog daarbovenop, ik hoop het haha
hmmm net proberen autotostel bij prenatal te bestellen en krijg melding van ongeldige kortingscodenummer?
daar heb ik dan een week op gewacht lol wie gaat er ff bellen naar prenatal? ik heb 2 schreeuwende kids hier dus ik doe het even niet
Mama Magazine | Blog | Actie | Fabulous Mama shopping week! helemaal onderaan. geldt dus alleen op confectie
nee, korting bij prenatal werkt ook niet op de kleding.. en op email reageren ze ook niet..dan niet he
Bij Shoeby net een jas besteld voor mn man. Was 70 euro, korting eraf, ik ga betalen, alsnog 70 euro. De BTW van 11, en een beetje kwam er nog bij. Ach ja, t is korting hoe dan ook. TS bedankt voor t delen!
? ik snap niet waarom er bij jou nog keer BTW bij komt? die btw staat wel op de rekening maar die is er al vanaf had 12,50.. werd 10 euro.. 4,95 verzend is 14,95... het btw bedrag daarover is 2 euro maar die komt er niet nog een keer bij.. die staat vermeld voor als jij een btw bonnetje nodig zou hebben.. dus is de korting erbij jou wel afgegaan dan?
Ik heb zelf verkeerd zitten kijken, ik weet al waar t probleem zat. Ik heb naar t eindbedrag gekeken, daar stond de BTW los naast vermeld. Ik had alleen vanmiddag niet gezien dat de code niet doorgeteld is in de prijs. En nu is de code niet geldig. Dus foutje van mij,