N.a.v. het topic 'wat waren jouw hoogte- en dieptepunten van 2011' vroeg ik me af wat jouw 'beste wensen' zijn voor 2012 voor jezelf en/of je gezin? Of zijn er dingen/momenten waar je naar uit kijkt? Ik heb een jaar achter de rug met veel hoogtepunten en (gelukkig) weinig dieptepunten. Voor 2012 'wens' ik dan ook dat ik, samen met mijn dochtertje, familie & vrienden net zo'n mooi, en als het kan zelfs nog een mooier jaar tegemoet gaan!! Ik hoop dat ik weer werk kan krijgen, want dat is dit jaar niet meer gelukt. In september begin ik weer met studeren, en gaat m'n dochtertje naar de opvang *waarschijnlijk al eerder dit jaar zodat ze goed kan wennen*, en ik hoop dat de studie mij zal bevallen en dat mijn dochtertje het naar d'r zin zal krijgen op de opvang! En voor de meiden hier die een minder leuk/slecht jaar achter de rug hebben, hoop ik dat 2012 hun jaar wordt vol met hoogtepunten, gezondheid & geluk. Maar dat geld natuurlijk voor iedereen, ongeacht of je wel of geen leuk jaar achter de rug hebt! Alvast alle goeds voor 2012 allemaal! Liefs
wij hebben zowel hoogte punten all flinke dieptepunten gehad, en we krijgen die in 2012 weer (diepte) ik wil iedereen veel liefde wensen. zelf hoop ik dat ik voor mei eindelijk mijn aov gaat uitkeren, na 3jr raakt al het geld op. en hoop ik dat mijn ziektens stabiel zijn maar ook hoop ik dat het ons gegund is om een broertje of zusje te krijgen.
Ik doe niet aan goede voornemens/beste wensen. Kan me er nooit aan houden namelijk hihi. Maar hoop wel dat 2012 een mooi jaar voor ons als gezin mag worden!