Gratis attractiepark Slagharen

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Sammie88, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    was een leuke dag...

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

`

zeker een leuke dag :)

alleen wel druk haha :p

3. mel123

mel123 Actief lid

21 nov 2007
    369
    0
    0
    Wij hebben het ook goed naar ons zin gehad :) maar idd reuze druk!

4. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ja zeker leuke dag! Maar reuze druk en geen eieren gevonden! Was heel gemeen park was om 9 uur open en 10 uur startschot eieren zoeken maar mensen die er om 9 uur waren hadden echt boodschappen tassen vol met eieren!! Niet normaal meer dus conclusie 10 uur waren alle eieren al weg!

Gelukkig hielp een stel ons nog en legde ergens stiekem eieren neer zodat onze kids toch nog aan paar eitjes konden vinden.
    Helemaal blij natuurlijk dus dat was wel leuk maar voor de rest wel jammer :(

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    wat ontzettend erg dat mensen zo zijn zeg. Bah wat kinderachtig, vreselijk. Ikke ikke ikke

6. hulkie

hulkie Actief lid

12 feb 2010
    218
    0
    0
    ja idd, ik vond het ook zeer jammer dat alle eieren al weg waren.
    mijn oudste vond om 3 uur nog 1 eitje, hij was zo blij...
    maar jeetje zeg, wat was het druk.

7. hulkie

hulkie Actief lid

12 feb 2010
    218
    0
    0
    maar je zag echt volwassen mensen door de bosjes struinen he, ik dacht doe even normaal, laat kinderen zoeken. hoe kinderachtig kan je zijn. was zelfs een vrouw (van zeker wel al 60) die op haar knieën door de bosjes ging.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heb ook wat gezocht hoor maar voor mijn dochter die kon zelf nog niet echt wat zoeken. Heb voor haar dus een paar eieren kunnen vinden. Zelf probeerde ze ook te zoeken en deed mij na heel schattig. Maar idd er waren ook volwassenen die puur voor zichzelf zaten te zoeken.

Ik vond het jammer dat idd het zoeken een uur vervroegd was. Gelukkig dat we op tijd heen waren gegaan kon Emma ook in nog wat attracties samen met papa. Daarna was het echt te druk!

Deel Deze Pagina