Kinderwagen tweeling

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jeldau, 17 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeldau

    Jeldau Lid

    1 jul 2019
    61
    64
    18
    Hoi!

    Welke kinderwagen hebben jullie gekocht voor een tweeling? Er zijn zoveel:eek:
     
  2. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.078
    286
    83
    Emmeloord
    Wij hebben en buggaboo donkey duo. Inmiddels al 5 jaar in gebruik. Echt een super ding! Nu in enkele stand voor de jongste met mandje. Hij stuurt soepel. Weegt weinig. Stang in hoogte verstelbaar en makkelijk in te klappen.
     
    Jeldau vindt dit leuk.
  3. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.588
    10.485
    113
    Ik had ook de donkey aangeschaft, is naar mijn idee de enige wagen die aan alles voldoet, maar ik spreek over 6 jaar geleden, er zijn inmiddels wel nieuwe modellen waar ik mij niet in heb verdiept. Criteria voor mij waren; naast elkaar niet boven elkaar, maxi cosi bevestigingen, makkelijk hanteerbaar in winkels (donkey past bij ons door de deurpost).
     
    Jeldau vindt dit leuk.
  4. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Hier ook de Bugaboo Donkey Twin. Nog geen moment spijt van gehad!
     
    Jeldau vindt dit leuk.
  5. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Bugaboo donkey!
     
    Jeldau vindt dit leuk.
  6. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.871
    15.311
    113
    Geen tweeling, wel kinderen met nog geen 15 maanden leeftijdsverschil en dus een duo-wagen nodig gehad. Wij hebben een Joolz Geo2 :)
     
    Jeldau vindt dit leuk.
  7. Lappies

    Lappies Actief lid

    21 aug 2018
    278
    167
    43
    Hier ook een donkey, hele fijne wagen.
     
    Jeldau vindt dit leuk.
  8. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Hihi, ook hier de donkey duo al een paar jaar naar alle tevredenheid in gebruik. :D
     
    Jeldau vindt dit leuk.
  9. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Hier de donkey duo gebruikt voor twee kindjes met 1.5 jaar leeftijdsverschil en heb nu nog spijt dat ik hem heb weggedaan. Wat een super wagen! Stuurt licht, kon in alle winkels en als ik met 1 kind wegging klapte ik hem in en had een enkele wagen.
     
    Jeldau vindt dit leuk.
  10. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ons oppaskindje scheelde vier maandjes met mijn jongste, ik heb zó veel plezier gehad van de donkey. Twee jongsten erin, mijn oudste op het meerijdplankje, super fijn!
     
    Jeldau vindt dit leuk.
  11. ffff

    ffff Bekend lid

    9 okt 2012
    911
    545
    93
    Ik zit met een vergelijkbaar vraagstuk, ik hoop dat ik hier even mag aanhaken? We hebben nog een Joolz Day van nr. 1 en eigenlijk wil ik helemaal niet opnieuw in zo'n dure wagen investeren. Is er iemand die het zonder tweelingwagen heeft gedaan, maar bijv met fietskar (die je dan kan loskoppelen om mee te wandelen), of 1 in de kar en 1 in draagzak bijvoorbeeld?
     
    Jeldau vindt dit leuk.
  12. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Hier geen tweeling maar duowagen voor kindjes die redelijk dicht op elkaar zitten: Easywalker Harvey. Omdat ie goed beoordeeld was door consumentenbond. En omdat ie soepeler ging met "inladen" dan de Joolz Geo (wel fijn bij zo'n mini onderin). Moet wel eerlijk zeggen dat toen de jongste nog in de kinderwagenbak lag ik er wel eens tegen aan "schopte", schijnt wel vaker voor te komen. Maar nu de jongste in een normaal zitje zit is het echt een PERFECT ding. Ben blij dat we niet zo'n brede wagen (niet naast elkaar) en ook blij dat de oudste er nog in kan want de oudste heeft geen geduld voor meerijdplankje. En daarnaast zie ik mama's met meerijdplankje vaak naast de wagen lopen en omdat we een hond hebben is dat niet heel fijn. Dus heel erg tevreden mt easywalker Harvey, helemaal als de jongste in het zitje past! <3
     
    Jeldau vindt dit leuk.
  13. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ik heb wel een duowagen aangeschaft maar uiteindelijk vooral de eerste maanden veel de jongste in draagdoek gehad en dat ging eigenlijk prima! Dus het kan zeker :) Op dit moment gebruik ik weer meer de duowagen, omdat het zo warm is en omdat mijn jongste het nu ook wel leuk vind om rond te kijken haha!
     
  14. Jeldau

    Jeldau Lid

    1 jul 2019
    61
    64
    18
    Dank. We gaan voor de Bugaboo Donkey.
     
    Riverdale87 en Lappies vinden dit leuk.
  15. harlene2014

    harlene2014 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Geen tweeling maar wel kindjes die een jaar schelen. Joolz geo2 Earth. Super fijn ding.
     

Deel Deze Pagina