Dag dames, Vraagje waar ik nog niet over uit ben haha! Gebruik je ook een voedingskussen ondanks je geen borstvoeding geeft? Liefs, Stefanie100
Ik gebruik het al sinds ik zwanger ben. Slaap ik veel beter mee. Met een baby ook handig om de box wat knusser te maken, of later om wat te ondersteunen bij het zien. Maar het hoeft niet natuurlijk, het kan gewoon.
Gebruik het vanaf dag 1 van me zwangerschap, was toen nog niet zo nodig. Maar naar mate het buikje groter werd, was het heeeerlijk om mee te slapen inmiddels bevallen maar ik slaap er nog mee
Ook handig om een nestje van te maken en de kleine erop/in te leggen de eerste paar weken. Had hier in de box of naast ons op de bank. Met een fles geven kan het ook ondersteuning bieden. Toen onze dochter nog net niet zelfstandig kon zitten deden we het kussen om haar heen zodat ze even kon proberen rechtop te blijven zitten zo viel ze niet steeds ver achter over!
Ik gebruikte het tijdens mijn zwangerschap om mee te slapen en nu de kleine er is leg ik haar er ook wel eens op.
Ik gebruik hem ook voor tijdens het slapen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik er geen maar ik vind dit toch wel beter slapen. Ik heb wel een goedkope van de Kruidvat. Misschien dat de duurdere met balletjes wel net iets fijner zijn maar deze voldoet ook prima.
ik heb hem veel gebruikt bij het slapen had erg veel last van bandenpijn en het hielp hier goed bij ! nu heb ik een verschoningskussen hoes erover heen en leg ik de kleine er wel eens lekker op ze vind het heerlijk om daar even een tijdje op te liggen
Hier ook veel gebruikt. Aan het eind vd de zwangerschap met slapen en ook vooral handig als er kraamvisite is. Kunnen ze de baby toch was comfortabeler vasthouden
Kan niet meer zonder, in het begin dacht ik pfft miskoop moet ik ermee of we zullen zien of het gebruikt kan worden na de bevalling.. Nou..ik kan niet recht op zitten meer anders heb ik het vreselijk benauwd, ik slaap ermee en zit ermee op de bank, word dus zo intensief gebruikt dat ik waarschijnlijk een nieuwe moet aanschaffen voor de kleintjes haha
Heb er twee dagen mee geworsteld, maar wil nooit meer zonder! Slaap er zo veel beter mee. Of ik het na de bevalling ga gebruiken weet ik nog niet, maar voor nu is het elke euro waard geweest
Ik heb een hele goedkope gekocht voor te slapen met groeiende buik was dat prima, maar na de bevalling bleek die eigenlijk te slap om de baby op te leggen. Hij zakte weg Tot vorige maand heb ik met dat voedingskussen geslapen doordat ik lage rug/bekkenpijn heb. Ik heb nu een isi mini buddy en mijn dreumes vindt het ook een heerlijk kussen
Ik heb er een gekregen van mijn schoonzus, de eerste dag vond ik het een lomp onhandig ding maar sindsdien slaap ik niet meer zonder!
Tot op de dag van vandaag gebruik ik m nog, ventje is 7 maanden... Ook tijdens de zwangerschap met slapen en in bed tv kijken ( In je rug... heerlijk) had wel een wat duurdere ik geloof zo'n 60 euro en ook een soort zitzak hoes gehaald, dan maak je er een soort rolletje van en kan de kleine erin chillen. Dat vindt hij nu nog steeds zo nu en dan fijn...
Ik heb geen echt voedingskussen maar 2 rechte, lange kussens van ikea (die waren 5 euro per stuk) en die werken ook prima. Ik gebruik ze nu ook elke nacht om te slapen.