bij de hoogvliet krijg je een bonnenboekje met gratis producten daarin als je geboortekaartje laat zien/afgeeft.
Jan Linders zit alleen in het zuiden. Ik vraag me af of ik mee mag doen in mijn geboortedorp. Mijn ouders wonen daar nog steeds, maar zelf woon ik 1,5 uur daar vandaan.
Heeft niets met de zwangerschap te maken maar hier kun je ook een "gratis" (alleen verzendkosten) doos bestellen. Er zit behoorlijk wat in! Hoorde dit paar keer voorbij komen op de radio. mijngratisbox.nl - mijngratisbox.nl
ik heb de doos van etos en en prenatal aangevraagd. Maar hoor er verder niets over. Krijg je een afhaalkaart thuisgestuurd? Of hoe werkt het precies.
Deze werkte bij mij niet meer. Even hier op kijken Jan Linders of bij de zoekfunctie "baby" invullen dan kom je uit bij het aanvraagformulier.
Je kan ook nog een leuke agenda krijgen. Die kan je ophalen bij de Jumbo of Babydump Why's online - kleintjes - zwangeragenda
Gratis Baby Geboortedoos voor het eerste tandje, haarlokje, schoentjes en fotos van je kleintje. Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Baby & Tiener Megastore haal de doos gratis op in een van de filialen te Sliedrecht of Capelle aan den IJssel.
Hebben ze wel hoor BabyBoom Zwanger? Gefeliciteerd! Ga naar Babyboom, om je zwangerschap bij te staan van het verlangen tot de bevalling. Met geschenken, een forum, nieuwsbrieven etc.
Je krijgt altijd updates iedere week over je zwschap en de boekjes...en de mail met het afhaalbericht krijg je idd vanzelf
Als je bij de da drogist langs gaat met je geboortekaartje krijg je een gratis pakje newborn luiers. Altijd leuk om uit te proberen.
jmmr jan linders is ietsjes te ver. maar die pakket is indd geweldig. is het niet zo dat je bij de plus enkel de doos kunt ophalen als je in de buurt van de winkel woont. iets met folderzone ofzo. kheb zelf die van de etos, kruidvat, babydump en prenatal. etos vond ik nix. in die van de prenatal zit een pakje newborn pampers. erg handig. verder weet ik dat je na de geboorte bij vertoon van geboortekaart bij de c1000, hoogvliet en plus een pakket kunt krijgen.
Heb die van jan linders ook opgehaald is inderdaad een leuke doos. Iemand ervaringen met die van de plus en c1000?
Plus moet idd folderzone zijn. Maar is ook een goeie doos, als je in het gebeid woont, zeker een aanrader! Die van de C1000 vond ik tegenvallen, maar heb begrepen dat daar ook verschil in kan zitten en sommige ook wel goed zijn. Maar van de andere kant....het is gratis en dan mag ik eigenlijk niet klagen hihi