Gratis babydozen

Discussion in 'De babyuitzet' started by eva10, Aug 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

Feb 28, 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat wil dat precies zeggen ? Folder gebied?

2. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Dat je de folder thuis bezorgd krijgt.

Helaas vielen wij hier bij de plus niet meer onder..

C1000 vond ik erg mooie doos, was wel een kaartje waard. Ook hebben we gekregen van babydump, prenatal, etos, kruidvat.
    Evt kun je ook een geboortekaartje sturen naar kleertjes.com dan krijg je een romper.

3. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

Feb 28, 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij krijgen volgens mij nooit een folder van de plus.. Heb even gebeld en hun hebben gezegd .. Je moet in ieder geval het pakket ophalen in de plaats waar je ook woont..

4. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Wanneer heb je die doos van de C100 gehaald? Ik ben in maart naar de c1000 geweest. Daar kreeg ik een schoudertas van C1000 uiteraard gevuld met een aantal eigen merk producten. Aangezien ze geen geboortekaartje hadden ingenomen reed ik ook nog even langs een andere C1000 :p maar daar kreeg ik te horen dat ze hiermee zijn gestopt. Dus ik weet niet of het filiaalgebonden is.

Hier had ik:
    Prenatal doos voor de geboorte en een doos na de geboorte (na de geboorte was waardeloos en deze is inmiddels afgeschaft begreep ik)
    Etos doos voor de geboorte en een doos na de geboorte (net zoals bij Prenatal stelde die na de geboorte niet veel voor)
    Babydump (alleen maar bruikbare spullen, geen reclame)
    Kruidvat (kleine stevige boodschappentas met eigenmerk luiers, fles en zinkzalf maar ik begreep dat de fles nu is vervangen door een bijtring)

Verder na de geboorte:
    C1000, schoudertas gevuld met een paar eigen merk producten (hier mag je een kopie van de geboorte akte laten zien i.p.v. een geboortekaartje inleveren)
    Plus, grote doos (die heel leuk is en die ik nu gebruik voor de kleertjes die te klein zijn) goed gevuld met verschillende levensmiddelen
    Jan Linders, grote doos (de best en meeste gevulde doos) met verschillende levensmiddelen en nog een boekje met kortingsbonnen

Via de Prenatal krijg je een bon zodat je bij simply-colors gratis een mutjes met de naam kunt laten drukken en biij Marktplaats kun je een geboortekaartje opsturen voor een gratis rompertje. Ik wist ook nog een site waar je het geboortekaartje kunt opsturen voor een gratis paar sokjes. Maarja als ik sokjes bij de wibra of zeeman koop ben ik evenduur uit wanneer ik kosten postzegel + envelope + geboortekaartje bij elkaar optel.

5. moonmama

moonmama Actief lid

Aug 4, 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er dus mamas die gewoon bij de plus een babydoos hebben kunnen halen zonder in de folderzone te zitten? En.hoe weten ze of je in de folderzone zot. Vragen ze naar je adres?
    Kheb wel een plus naast me. Ongeveer 5 minuten met de auto maar zit niet in de folderzone.

Je kunt ook bij de hoogvliet een geboortekaartje inleveren en dan krijg je bonnen waarmee je gratis producten in de winkel kunt halen.

6. yj81

yj81 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,183
    8
    38
    Friesland
    Moet je bij die an de c1000 ook in het foldergebied wonen?De dichtstbijziende is 10 km verderop...

7. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Nee dat is niet nodig. Alleen geboortekaartje afgeven of kopie geboorteakte laten zien.

8. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik zit niet in de folderzone en heb hem kunnen halen. Ben gewoon met een geboortekaartje naar de kassa gegaan en heb gezegd dat ik een babydoos kom halen.

9. diene

diene Bekend lid

Dec 4, 2010
    685
    0
    0
    Limburg

10. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

Jan 8, 2009
    772
    0
    16
    Dat gebeurt inderdaad. Adressen worden ook gewoon doorverkocht. Mijn vriendin kwam daarachter omdat ze per abuis een typfout maakte in de naam van haar kindje voor een doos na de geboorte. Ze is al door drie verschillende bedrijven benaderd met die naam.

Ik heb bij al die,zwangerschapsboxen ook zoveel spam gehad. Ik heb het bij de tweede echt niet meer gedaan.

11. moonmama

moonmama Actief lid

Aug 4, 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    Drm is het handig om een ouwe nummer te geven of gewoon eentje zelf verzinnen.

12. Yan

Yan Bekend lid

Dec 10, 2012
    886
    0
    16
    Voor dames uit Noord-Groningen af te halen; het lokale zwangerschapstasje. Hier zitten leuke aanbiedingen e.d. in van de lokale bedrijven. Je krijgt geen spam, want je hoeft geen adres of mail achter te laten.
    Zwangerschapstasje | boefjespost Geboortekaartjes

13. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL

14. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

Feb 28, 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL

15. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Ik hoor vaak van mensen over spam en reclame.
    Ik heb bij mijn eerste ook echt overal doos aangevraagd en ben verder nooit benadert telefonisch ofzo om mij iets aan te smeren.
    En na de geboorte bleef ik leuke dingen krijgen, cd met kinderliedjes, toe mijn meisje 6 maanden was kreeg ik een bord en een slab van nutrica.
    Dus ik vraag de dozen gewoon weer aan :)

Share This Page