Ik heb gisteren een aantal uren bloed verlies gehad en 2 kleine stolsels het is alleen vanmorgen gestopt iets oud bloed nog. Het is begonnen nadat ik heel druk ben geweest. Hebben meer meiden dit gehad ik ben zo onzeker en bang dat het fout is/gaat Xx
Lijkt t op een menstruatie? Een paar uur bloedverlies met stolsels klinkt als een menstruatie. En aangezien je nu rond je nod zit zit die kans er natuurlijk in.. Voor nu niks anders aan te doen dan afwachten... Spannend!
Google eens op biochemische zwangerschap. Duimen dat t iets met de innesteling te maken heeft en dat t geeoon goed zit..
sterke meid met de onzekerheid. Het kan idd twee kanten op. Je kan of een bloeding hebben en de zwangerschap is oke of je hebt/krijgt en mk. Op dit termijn is het zo onzeker. Je zou als je het aandurfde nog een zwangerschapstest kunnen doen om te kijken of je streepjes heel erg afnemen. Of vraag je vk om raad. Ze kan op dit termijn niets anders zeggen dan wij maar mss helpt het luisterend oor. Nogmaals sterkte ik hoop dat het goed afloopt voor je!
Het is heel wisselend. Ik heb 2 keer vlak na m'n positieve test enorm vloed verlies gehad, beide keren was dat einde zwangerschap. Maar dat was ook echt echt heftig, veel heftiger als een gewone menstruatie. Maar in m'n zwangerschaps clubje zijn ook 2 vrouwen die regelmatig bloed verkies hadden, een heamatoom bijv of onbekende oorzaak. Bij die 2 was alles in orde. Het kan zo pril nog alle kanten op! Succes met afwachten!
Oh wat vervelend voor je! Helder bloed is geen goed teken maar je kunt er nu ook niet zoveel mee omdat je nog maar net zwanger bent natuurlijk..hopelijk betekent het niets!
Ik wil niet pessimistisch zijn, maar denk dat je ervan uit moet gaan dat het niet goed zit. Je kunt niets anders dan afwachten. Sterkte!
Het is helemaal gestopt !!! Maar 1 dag bloed verlies gehad (gisteren dus ) We hebben dinsdagavond sex gehad kan het daaraan liggen ?? Ik durf nu niks meer.., De stolsels waren zwartig dus denk oud bloed ? Xxxx
Het leek trouwens niet helemaal op een menstruatie was wel wat minder maar vanaf ongeveer half 11 s morgens tot s avonds vooral met afvegen en s avonds steeds meerdere druppels in de slip..... Ik denk 2 maand verbandjes
Je weet niet welke kant het op gaat tot dat het doorzet of totdat je de 1e echo hebt. Sterkte dus! Misschien een geruststellende gedachte, ik had een hele menstruatie voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was.
Yep, 10 weken lang bloed verloren. Bleek een placenta dingetje te zijn. Erg frustrerend en niet goed voor het stressniveau. Maar ondertussen zitten we toch al op de 35 weken.
Je testen liegen er iig niet om! Ik geen ervaring met mk of bloedverlies maar deze testen zouden mij positief stemmen igg.
Je testen zien er goed uit! Hopelijk blijft het bloedverlies weg, maar blijft natuurlijk nog even spannend. Wanneer mag je voor echo?
Heb gebeld het bloedverlies kan van de sex zijn.... Het is afwachten zijden ze maar heg is positief dat het gestopt was ! 22 juli eerste echo ! Ga voor nu maar genieten
Ik heb met beide zwangerschappen ook bloedverlies gehad in de eerste weken. Bij mijn tweede zwangerschap herkende ik hieraan zelfs dat ik misschien wel zwanger was. Het was nog voor de nod en leek niet op menstruatie. Beide keren heb ik toen ook bij een week of 5/6 nog een bloeding gehad. De verloskundige zei mij dat het gewoon bij mij hoort omdat ik misschien een gevoelige baarmoedermond heb of dat er een wondje is wat open gaat door de betere doorbloeding tijdens een zwangerschap. Ik heb er later in de zwangerschappen nooit meer last van gehad. Ik wens je veel sterkte. Het is zenuwslopend iedere keer als je naar de wc gaat..
Klopt idd ik kijk iedere x als ik naar de wc ga of ik geen bloed heb als ik nu iets een krampje heb denk ik o neeee Dit wordt mijn derde kindje maar gelukkig de vorige zwangerschappen nooit zoiets gehad ... Gelukkig zijn er genoeg positieve verhalen 🙂 Dat geeft ook rust