Bij rainbowbabies krijg je een gratis babymutsje met de naam van je kindje erop als een geboortjekaartjes binnen 3 maand na de geboorte opstuurd. Erg leuke mutsjes goede kwaliteit en snelle service.
Hoe kan je zijn dat er een naam er op staat? Ik heb niet mijn zoontje zijn naam op gezet maar zie het nergens staan
Ik hoorde van iemand met naam van de baby erop. Die had hem ook besteld en die kreeg de naam er in witte letters op.
Ik heb 'm recent gekregen, met de naam van mijn zoontje erop! Was er heel happy mee! Je kunt zelf de kleur en de maat kiezen, zo leuk! Vond het echt super!
Oew,dat is leuk! Ik zat er al aan te denken om tegen die tijd zoiets te gaan bestellen maar gratis is natuurlijk altijd mooi meegenomen!
Hebben jullie de naam van jullie kindje in moeten voeren? Ik heb dit namelijk niet gedaan. En vind een mutsje met naam wel heel erg leuk. Heb de naam nog wel onderaan het emaitje gezet die je mee moest sturen. Ben benieuwd
Maar heb je de naam helemaal in het begin opgeven of bij opdrukstudio? Ik heb hem wel in het begin opgegeven. Als je het namelijk bij opdrukstudio doet moet je 6 euro betalen
Als jij bij het begin: de datum geeft wanneer hij/zij geboren is, hoe hij/zij heet... Dan vul je je gegevens in, hoe je niks betalen. je moet niet naar opdrukstudio te gaan. dan moet je niet doen. Als je nou extra onder aan zegt dat je je naam er op wilt hebben dan moet het goed komen....
Ik ben via de hyves van rainbowbabe op het mutsje geattendeerd. Had daarbij ook een bestelling eplaatst en kreeg een mutsje zonder naam. Daar heb ik iets over geschreven op de hyves dat ik dat jammer vond en mocht hem terugsturen en krijg er alsnog een met naam. Op die hyves zeggen ze nl dat de naam er als verassing op komt! Even mailen dus of de hyves van rainbowbabe zoeken.