Hoi, Ik heb een hoop babyspulletjes die ik maar niet verkocht krijg. Ik wil het echt kwijt,ik heb niet de ruimte om het op te slaan. Nu maar besloten om het weg te geven aan iemand die het heel goed kan gebruiken. Ik heb: Een boxkleed. Blauw met bruin Een speelkleed met schildpadjes Een donker grijze koelstra wipper Een blauwe bumbo Een loopwagentje van winnie de pooh Kleertjes voor een jongentje vanaf maat 50 Mobiel met witte schaapjes Evt een maxicosi met warme voetenzak By Kay draagdoek Elle geboortetens Kun jij dit misschien heel goed gebruiken en help ik jou hier echt mee dan hoor ik het graag! Groetjes Kim
Heb je vanmorgen al pb gestuurd dat ik interesse heb in de maxi cosi en de 2 kleden. Ben al paar dagen zelf niet thuis dus ik hoop dat je ze binnen krijgt. Het internet is hier raar
Ik ken natas123 persoonlijk (via het forum) en weet dat zij de spullen heel goed kan gebruiken, dus super dat je dit wilt weggeven aan iemand die het nodig heeft! Ik weet zeker dat ze goed terecht komen bij een superlieve meid die helaas de omstandigheden niet mee heeft.