H&M kortingcodes

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door HabibiAna, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik maak altijd gebruik van de kortingcodes die ik op internet vind. Nooit problemen mee gehad. Nu belde ik de klantenservice om te vragen waar mijn bestelling bleef;) dus die gast ging in mijn account kijken en zegt zo : zo ik zie dat je vaak gebruik maakt van codes. Ik : ja? Hij: ja dat is niet de bedoeling, je mag alleen codes gebruiken die je toegstuurd krijgt. Oke dat wist ik niet, nooit gehoord, staat nergens en de site accepteerd de codes gewoon;) hij weer een heel verhaal. Dus ik zei oke en hij zou de korting er dit keer wel op laten.
    Zegt ie nog dat hij een code heeft ingevoerd dat ik hiervan op de hoogte ben ( weet niet of dat echt is of gewoon een dreigement) en dat als ik nog een keer een code gebruik dat er gevolgen aan vastzitten, de bestelling geannuleerd wordt en mn account opgeheven kan worden.

Vind het wel bizar! Heb het nooit gehoord van die codes en is het niet hun eigen schuld dat die codes gewoon geaccepteerd worden? Ben wel benieuwd of zijn verhaal over die code echt is of gewoon crap.

Iemand dit eerder meegemaakt?

2. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Nog nooit van gehoord.
    Maar als het niet de bedoeling is dat die codes steeds gebruikt worden moeten ze dr iets aan veranderen ;)
    En als je niet gebeld had waren ze er niet eens achter gekomen!!
    Dan blokkeren ze je account maar, weer een klant minder voor ze.

Ik ga zo denk ik ook even bestellen, met codes ;)

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik ben die code's altijd kwijt :(
    maar kan je niet gewoon nieuw account aanmaken of zouden ze die link lekker van adres? :) je weet maar nooit, misschien werkt t wel

4. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ja vind het ook een dom verhaal. Ik weet niet of die code die hij bij mijn account heeft geplaatst aan mn adres is verbonden. Denk het wel. Anders bestel ik gewoon op mn moeders adres;)

Had gewoon niet moeten bellen hahha

Roozjuh je kan gewoon via google zoeken op kortingcodes h&m en dan die codes proberen!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    goed idee! heb alleen voor mn dochter niks leuks op de site gezien dus gebruik ze andere keer wel :)

6. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Dat slaat echt totaal nergens op. Als H&M dat wil, moeten ze maar met gepersonaliseerde codes werken die maar 1 keer gebruikt kunnen worden. Ik zoek altijd vooraf een code op voor korting op een artikel, korting op de bestelling of gratis verzendkosten. Ik ben wel lekker, die codes werken tot een bepaalde tijd en je mag ze onbeperkt gebruiken.

7. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ja, dat deed ik dus ook altijd. Er is een code die sowieso al meer dan een jaar werkt! Is toch niet mijn probleem? Ik baal er wel van dit.

Hij zei je kan via de telefoon bestellen en dan hebben we elke dag een dagaanbieding waar je tot 80% korting op krijgt. Maarja. Je weet niet van tevoren wlk artikel dat is, plus je hangt ook een tijd aan de tel te wachten. Vind ik nix aan.

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Maar het is toch bizar dat ze in de winkel mij een code geven voor gratis verzenden. Ja, die werkt altijd mevr. Schoonzus en ik maken er dus ook fijn gebruik van.

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oh wat ben ik dan dom, dat ik nooit ff googl op een code, ik gbruik dus idd alleen maar die ik otgestuurd krijg via post of mail hahaha

maar wat een stom verhaal, is hun fout...wel jammer dat ie gelijk een notitie heeft gemaakt ..tenminste hopelijk heeft het geen gevolgen voor je...pff dan maak je toch een nieuw account ..op je mans naam...of mag dat ook al niet pfff...zeikerds

10. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    1304 doet t nog altijd :) die gebruik ik dus ook altijd!!! zal maar niet bellen dus hahaha

11. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Volgens mij is er vorig jaar een van de maart 2010 mama's "bedonderd". Die kreeg haar bestelling thuis gestuurd met de factuur waar alle codes vanaf gehaald waren. Ze heeft gebeld met HM en die gaven inderdaad ook aan dat ze de codes niet zelf van HM had gekregen. Balen! Tot nu toe heb ik er nooit problemen meegehad. *klopt af*

12. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Lijkt erop alsof ze veel controles houden de laatste tijd, idd. Lees op meer fora dat er mensen gebeld zijn. Mag je 'uitleggen' waarom je zo vaak de codes gebruikt. Als je gewoon zegt dat je ze op internet gevonden hebt, dan doen ze er verder niet heel moeilijk over. Wel halen ze dan de code uit je bestelling.

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat raar zeg!
    Ik gebruik ook echt altijd kortingscodes en bestel best vaak.
    Ga ze maar niet bellen dan :p

Deel Deze Pagina