quinny buzz 3

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door greetie, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. greetie

greetie Actief lid

16 sep 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    iemand ervaring met de quinny buzz 3?? of is de buzz 4 beter??
    we willen hem vant weekend gaan halen, dus had ik graag nog wat reacties gehoord van gebruikers :)
    bedankt!
    liefs

2. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Wij hebben een Quinny Buzz 3, hij bevalt goed. Frame kun je goed opklappen en is dan echt een plat pakket. De wagen zelf is erg wendbaar, handig in smalle winkelpaden. De kinderwagenbak is wel wat aan de kleine kant, maar de wandelwageninzet kan daarentegen wel helemaal plat dus daar kan hij evt. nog in liggen.

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Mocht je voor de buzz 3 kiezen en later toch liever de buzz 4 hebben,dan kan je voor 59,95 een opzetstuk kopen en er alsnog een buzz 4 van maken.....veel plezier met uitzoeken....

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik was niet tevreden over onze buzz 4 en hebben hem uiteindelijk verkocht. Maar iedereen heeft er een andere mening over.
    Als ik mocht kiezen tussen een 3 en 4 wheeler zou ik weer voor de 4 gaan. Is toch stablieler (in mijn ogen).

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook de Quinny Buzz 3. Ben er erg blij mee!
    Klein en gemakkelijk in te klappen. Stuurt licht en is erg wendbaar. Wat ik ook heel fijn vind is dat het zitje naar je toe kan en van je af. En dat er 2 zitjes bij zitten, een grote en een kleine. Zie zovaak kleine kindjes hangen in een veel te grote wandelwagen, dat is hier niet! En hij is mooi ;)

Nadelen:
    - Weinig ruimte voor boodschappen, kan maar een klein mandje onder.
    - Kleine reiswieg (Maar in de kleine inzet liggen ze ook lekker beschut en hij kan plat)

6. Liv

Liv Actief lid

8 jun 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de Buzz een aanrader, ben zelf begonnen met de Buzz 4 maar heb later de terreinbandjes eronder gedaan. Toch wat wendbaarder een driewieler en vooral comfortabeler lopen met luchtbandjes.
    De wagen is ook heel stevig, hij heeft bij ons 4 weken Costa Rica en dus jungle, strand, onverharde wegen, beroerde stoepen, 4 vluchten en heel veel in en uitklappen en vervoeren overleefd. Wat ook heel fijn is, is dat er een XL seat bijzit, voor de eerste maandjes na de wagenbak de kleine zit en vanaf ongeveer een jaar de XL seat zodat kindjes er tot 3 a 4 jaar inpassen.
    Er zit wel een nadeel aan, de wagen is nogal breed vind ik, niet echt fijn om mee te shoppen, dan gebruik ik altijd de buggy.
    Succes met je keuze!

7. greetie

greetie Actief lid

16 sep 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties...
    Ik heb nog niet gezien dat er 2 zitjes bij zijn, voor int begin, en als het kindje al wat ouder is... moet ik toch is nakijken dan. is idd wel handig.
    Is dat altijd het geval bij die buzz 3??

thx

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Greetie als je soms nog meer revieuws wil lezen kijk dan eens op kieskeurig.nl wij hebben er 2 jaar geleden voor gekozen na het lezen van de revieuws hem niet te kopen

9. greetie

greetie Actief lid

16 sep 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi linda
    als je de referenties leest, begin je wel te twijfelen ja....
    maar het zijn allemaal al oudere modellen, bij de modellen na 2007 gaat het al beter, dus het nieuwe model van 2010 zal wel beter in orde zijn zeker? na aanpassing van wieltjes en een xl seat voor later??
    hmz kvind het gewoon een hele leuke buggy... kweet niet wat ik moet doen nu hoor!

10. greetie

greetie Actief lid

16 sep 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ liv: moet je die XL seat der bijkopen, en expleciet bij vragen, of zit die der standaard bij???

11. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    Ik heb de buzz 3 en die is mij altijd prima bevallen.
    De XL seat heb ik er in 2007 extra bij moeten kopen, maar tegenwoordig krijg je die er standaard bij, meen ik...

12. Liv

Liv Actief lid

8 jun 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    De XL seat zit er vanaf het model 2008 standaard bij, je hoeft hem dus niet apart er bij te kopen.

13. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb ook een Quinny Buzz en ben er nog steeds erg blij mee! Heb wel de 2007 versie en dus geen XL-seat en ons dochtertje is vrij groot (net 2) maar dat gaat nog prima. En nu moet ze er toch vanaf januari uit ;)

Deel Deze Pagina