Hallo, Wie kent pamperbox.be ? Oplichting of goedkoop pampers inslaan? Het gaat om hun pamperabonnement. Wat me wantrouwig maakt is dat je vooraf het gehele bedrag betaald. Groetjes en fijne jaarwisseling / gelukkig nieuwjaar!
Op fb zie ik veel reacties van mensen die er heel blij mee zijn. Je kunt ook een half jaar kiezen en dus de helft overmaken. Ik vind het ook geen prettig idee. Ik betaal als het even kan alles achteraf en niets vooruit. Want je weet het nooit tegenwoordig.
Het is in verhouding niet duur. Een maandbox pampers maat 3 kost 57 euro. Met 350 per jaar kost het per maand gemiddeld 29 euro. Dus dat is echt een stuk minder. Maar ik kan me voorstellen dat je liever niet nu betaald voor een heel jaar. Dat is voor mij ook een reden om aan zoiets niet mee te doen.
Ik vind het te duur . Ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding waardoor je vele malen goedkoper uit bent . Ook de maandboxen zijn regelmatig in de aanbieding bij bol.com en wehkamp voor 35 euro meen ik .
Ik heb dit abonnement en ben hier zeer tevreden over. Was ook eerst wantrouwig maar ken verschillende mensen die al een aantal maanden het abonnement hebben en nog steeds tevreden zijn. Je komt ook telkens toe met het aantal Pampers
Iemand die zich speciaal hiervoor aanmeld op een forum maakt voor mij in ieder geval niet ik het minder wantrouw. Sorry . Ik heb de aanbieding ook langs zien komen en wij durveb het eigenlijk niet aan. Momenteel zijn ze voor wat ik weet bij AH 1+1 gratis, bij Emte 5 per pak en ook bij de makro in de aanbieding, wij hebben er voor gekozen gewoon te gaan kopen straks met zulk soort aanbiedingen. Dan weet je iig zeker dat je ze echt zal krijgen.