Ik ben voor mijn klas opzoek naar de Gogo's van de C1000. Deze krijg je van 14 sept t/m 10 okt. Ik wil voor de klas een verzamelbak maken zodat ze hun eigen poppetjes kunnen ruilen. De stickers zijn ook welkom. Evt. ruilen tegen DE punten: 30 punten voor een vol/dicht zakje en 20 punten voor alleen de Gogo Bekijk bijlage 15027
Wat is zijn DE punten???? Ik wil ze wel voor je sparen ik doe er toch niks mee ik kom altijd bij de c1000
DE punten zijn Douwe Egberts punten. Heel erg bedankt dat je voor ons wilt sparen. Hoor later wel even hoeveel het zijn geworden en hoe het verzonden moet worden. Hoop dat het door de brievenbus past.
Ik heb geen Friso streepjes codes. Maar zou wel graag gogo's willen misschien kunnen we iets anders regelen??? Kom maar met een voorstel.
Als je me in een pb je adres stuurt dan kan ik ze in een anvelop doen. Maar als ik er geen postzegel op doe kun je ze dan zelf betalen? Want ik hoef er echt niks voor terug maar heb ook geen zin dat het mij weer wat gaat kosten behalve de moeite dan. Dat doe ik graag. Liefs Janna
Het zijn idd die poppetjes. Je zou mijn klas er super blij mee maken. PB mijn adres wel even wil je ruilen tegen DE punten of de verzendkosten hoor het wel.
Hoi, Sorry dat ik geen reactie heb gegeven,heb een prive berichtje vn je gehad. Morgen komt de babykamer tussen 8 en 6 uur. Mocht het morgen niet lukken doe ik het dinsdag op de post. Groetjes
Celia, oke dan hoor je het zodra ik ze ontvangen heb. Bedankt ik elk geval. Mocht je er meer krijgen dan hou ik me aanbevolen.
me schoonzussen moeten de gogo's niet. Ik heb deze dus nu voor de liefhebbers. Er staan er 10 in me huis met stickers. Zou er graag etos babyzegels anders voor willen hebben. Trouwens heb ook Ah puzzelstukken.
Heb geen Etos zegels dus kan helaas niet met je ruilen dus mogen ze naar een andere verzamlaar. Janna al wel vast bedankt voor de verzameling hoor wel wanneer je gaat versturen.
Deze mag opslot ben inmiddels voorzien. Dames die nog voor mij sparen mogen rustig doorsparen maar we hebben dan echt super veel. Alle meesparende meiden super bedankt namens de kids van groep 6/7a
voor de kids die ook wel een poster zou den willen hebben via deze site kan ze ze gratis aan vragen. (je moet hem wel zelf op halen in amsterdam..) http://www.jcdecaux.nl/page.php?cat=service&sub=bestel_poster