Vraag me alleen af wat ze doen als je niet thuis bent (en de buren ook niet) Lijkt me niet dat ze dan nog een keer komen!
Ik heb m!!!! En niet verkeerd moet ik zeggen. Als is het echt een 1 persoonspakketje. En werd dus idd gekoeld bezorgd
Bekijk bijlage 83572 en een klein beetje verspilling van materiaal is het ook wel 3 sausjes in zo'n grote bak!
Geachte mevrouw, meneer, Onlangs heeft u bij ons een gratis proefpakket besteld. Hartelijk dank hiervoor! Deze service van EasyBBQ bestaat al een geruime tijd echter is het sinds 2 weken op sites als gratis.nl vermeld. Dit heeft er toe geleid dat er binnen 36 uur meer dan 3500 proefpakketten besteld werden; een daverend succes dus. Het proefpakket is bedoeld om mensen kennis te laten maken met de kwaliteit van de producten omdat wij onderkennen dat het kopen van vlees, salades etc. via internet nog in de kinderschoenen staat. Internet kan (nog) niet geur en smaak overbrengen. Indien men nog twijfels zou hebben of EasyBBQ kwalitatieve goede producten zou leveren is deze service dus bedoelt om deze weerstand weg te nemen. Intern hebben wij uitvoerig gesproken omtrent de grote aanvragen en ik wil open zijn in de communicatie dat wij bij ons ook het vermoeden ter sprake is gekomen dat veelvuldig het aspect gratis, mede door vermeldingen op vergelijkbare sites, doorslaggevend is. Simpel: een gratis maaltijd krijgen klinkt toch aantrekkelijk. Wij hebben er toen expliciet voor gekozen om alle proefpakketten, mits formulieren volledig en juist ingevuld zijn, in behandeling te nemen. Immers wat je zegt moet je doen. Wel wil ik niet voorbij gaan dat niet elke aanvraag in behandeling is genomen, de reden hiervoor is dat niet alle formulieren juist ingevuld zijn. Het ontbreken van een telefoonnummer maakt het onmogelijk voor ons om daags van te voren een telefoontje te plegen om te melden dat de levering ingepland staat met daarbij een indicatie van de levertijd. Wij hebben getracht aan de termijn van binnen 14 dagen uitleveren te voldoen. Echter door uitzonderlijke, grote reguliere bedrijfsdrukte (zomers weer, Nederland tijdens het WK voetbal) zijn wij genoodzaakt de termijn tot eind juli te vergrootten. Dit is geen onwil echter vraag ik begrip voor de ontstane situatie. Ik hoop op uw begrip dat we gekozen hebben voor het uitleveren van alle bestelde proefpakketten ten opzichte van het aspect dat wij een commercieel bedrijf zijn er daarom geen nee willen verkopen tegen reguliere orders. Dit is tevens de uitleg waarom het proefpakket tijdelijk uitverkocht is. Een gelijksoortige uitleg staat ook op onze website, ik vind het netter om u ook actief te benaderen met deze uitleg. Voor alle duidelijkheid: EasyBBQ neemt daags van te voren telefonisch contact met u op als uw proefpakket ingepland staat. Eerder kunnen wij u niet berichten of antwoord geven wanneer uw proefpakket ingepland staat. Wellicht heeft u uw proefpakket al ontvangen, u kunt dan deze mail als niet verzonden beschouwen. Met vriendelijke groet, EasyBBQ
Hm dan was ik denk ik de even de enige die k krijgt! Enne heb een vals telefoonnummer opgegeven (zoals altijd) ben dus niet gebeld en wel gehad! Enne hij smaakte goed trouwens ik ga nog eens op de site kijken naar de kosten, als het aantrekkelijk is gaan wij er zeker een keer bestellen!
ik kreeg net mail dat die geannuleerd was ongeldige nummer gelijk gebeld en nu word die morgen tussen 5 en half 8 geleverd ps is het 1 persoons? anders moet ik bij halen hehe