Kan het niet op internet vinden...maar ik wil graag de prijs van vloerzeil weten. Gaat het per vierkante meter of per meter (en dan 4 meter breed en dan per meter zegmaar?) De prijs moet ongeveer zijn. Hoeveel zou ik ongeveer kwijt zijn voor een kamer van 20m2?
Staan er geen prijzen op Kwantum.nl ofzo? Ligt er ook aan van welke kwaliteit je het hebben wilt, prijzen verschillen erg.
Prijzen gaan per meter en dan meestal 4 m breed. Er zijn heel veel verschillen in kwaliteit van zeil, van 10 tot 100 p.m denk ik wel..... Maar die goedkope is dan zonder leggen en dure wel inc, het verscil is echt enorm, dat weet ik wel.
Ja, op kwantum.nl staan onder vloerbedekking, vinyl 66 verschillende soorten. Ik zou wel iets dikker nemen als het in een ruimte is waar veel gelopen wordt, die hele dunne is waardeloos.
Ben me ff gaan oriënteren net en het valt nog heel erg mee Idd dat dunne zeil is waardeloos. Het is geen ruimte waar veel gelopen word maar er staan wel meubels etc. in, en ik wil geen gaten
Vaak heb je ook rest partijen in de winkels. Bij kwantum en carpet right in ieder geval wel. Dit is het laatste stuk van de rol en dit word dan goedkopen verkocht omdat het maar net in je kamer moet passen. Is verder dus niks mis mee. Zo hebben wij vorige week vinyl gekocht voor de baby kamer. Dit koste eerst 105 euro en wij hebben het voor 55 euro mee mogen nemen. Scheelt dus enorm.
Thunder,k heb in mijn woonkamer het zeil Tahiti liggen van de kwantum. Lekker dik en het ligt nu al 2 jaar. Heb er geen spijt van!
Wij hebben ook zijl van de kwantum. Het was geloof ik 20 euro per strekkende meter (dus 4 m2) en ligt al 5 jaar. Het ziet er nog uit als nieuw!
Let op! Roy heeft bij een zaak gewerkt waar ze vinyl verkopen van 100 euro per strekkende meter op 4m breed. Deze was precies hetzelfde als vinyl van 20 euro per meter van de kwantum. Denk dus niet hoe duurder, hoe beter, want het komt allemaal van 1 fabriek, en je betaald dus alleen de naam.
dikte zegt idd niet alles. ik dacht dat de toplaag belangrijker was. hoe harder deze is hoe minder snel gaten ed. joyce
het gaat zich idd om de toplaag en niet om de dikte. Op onze slaapkamer hebben wij super dikke vinyl liggen, en ik heb er 1x met m n hakken over gelopen en heb allemaal putjes erin. En dat was wel dure van Roy's oude werkgever.
als je niet te veel geld kwijt wilt, moet je op markplaats zoeken bij vloerbedekking en dan bij de zoekfunctie 20m invullen.
wij hebben novilon van 55 euro de strekkende meter inclusief leggen op onze bovenverdieping (hal + 4 slaapkamers) en dat bevalt echt super! we hebben 7 katten, waarvan 2 onzindelijk en het is echt beresterk. we hebben zelfs later ook de trap nog hiermee laten bekleden omdat het zo goed bevalt.