Gisteren weer gespot bij de Action, Friso mama´s ideetjes voor 0,39 cent. Heb de variant kostelijke kalkoenschotel hier gezien (vanaf 6 maanden) en groentefestival met rundvlees (vanaf 12 maanden). De houdbaarheids datum voor die vanaf 6 maanden is tot eind augustus en die vanaf 12 maanden tot midden oktober. Groetjes Vlinder 85
Ow jippie! Vorig jaar al eens ingeslagen, en manneke bleek er godzijdank dol op te zijn, haha! Gauw eens kijken of er nog wat te halen is! Bewaar die bakjes ook om in te vriezen; ideaal!
Helaas waren ze uitverkocht, toch maar eens in de gaten houden. Ze hebben ook kant en klare avondpapje banaan voor 39 cent per 2 stuks. Die heb ik een tijdje geleden al ingeslagen, na meerdere malen naar de winkel te zijn geweest, elke keer op...
Ik heb vandaag alleen de variant van 12 maanden gezien, wel meegenomen. Binnenkort nog maar een x kijken voor de 6maanden
Ik ga morgen weer even kijken. Had de vorige keer de laatsten meegenomen. Wel goed op de datum letten, want die ik had konden tot 1 augustus worden gebruikt.
Ook al zijn ze nog houdbaar ook even goed binnenin kijken voordat je ze gaat geven. Heb ze ooit eens gehaald maar waren echt niet goed meer ook al waren ze nog huodbaar. Zaten allemaal zemelen in en stonk vreselijk.