nou angela81, je hoeft geen bankrekeningnummer ofzo in te vullen en er staat gratis bij dus ik ga er vanuit dat dit ook echt zo is. maxicosi verdient al genoeg met z'n dure zitjes en dit is alleen maar voor extra veiligheid en omdat ze zo minder snel kapot gaan scheeld het uiteindelijk ook in de garantie omdat er veel minder stoeltjes terug gaan komen.
Nou hij is vandaag al aangekomen maar het is een andere hoes dan ik dacht Ik dacht dat het een hele hoes voor om de stoel was...blondt he hahaha
nou ik ben niet blond en ik dacht ook een hoes voor de hele maxi cosi niet alleen voor de riem hahaha
Goed lezen op de site! Het is om het gordelslot van de Tobi te beschermen tegen indringen van vuil. Voor de andere zitjes lijkt het me dus niet nodig! Ik heb alleen 2 Tobi's (2 auto's....), maar heb er maar 1 ontvangen..... We hebben met 2 verschillende namen op 1 adres besteld. Heeft iemand dit ook en er wel 2 ontvangen?
Grappig...ik heb de topic geopend, en heb nog niks ontvangen....hihi....dacht zelf ook dat het om een hele hoes ging. Blijkbaar heb ik zelf dus ook niet goed gelezen