Ik heb het net ingevuld/aangevraagd. ben alleen totaal niet van plan om er verzekeringen bij te nemen of over te stappen. Ben benieuwd wat er komen gaat!
Als je t echt zo leuk vind dan kan je zelf ook crea gaan doen! Als je tenminste geen zin dat gezeur heb over verzekeringen! Ik ga t mooi niet doen!
Naja opzich kan je het gerust doen... zolang je duidelijk blijft naar adviseurs etc. dat je niet van plan bent iets af te sluiten.. Ben benieuwd Denise
Ik vind ze er erg leuk uitzien *twijfel twijfel*. Een gesprek met iemand over verzekeringen kan toch geen kwaad, nee is nee.....
ik heb me aangemeld en geen telefoonnummer ingevuld... niks gezien hier geen stoeltje en geen afspraak! je krijgt dat stoeltje toch binnen 10 dagen en als je dan geen afspraak wil krijg je dan ook geen stoeltje? snap er niks van haha
het is heel simpel. je wordt gebeld en dan maken ze een afspraak. je stuurt de gegevens wat je op je stoeltje wilt per mail. 10 dagen na het gesprek ontvang je je stoeltje. gesprek duurt een uur, dat heb ik wel over voor een stoeltje met naam, geboortedata en zelfgekozen afbeelding voor mijn kleine meid.
Marjan .... Heb jij een afspraak gemaakt? en gesprek al gehad? en je stoeltje? ik ben wel erg benieuwd hoor! haha
Hoi Pollewop, het gesprek zou donderdag plaatsvinden maar de adviseur was ziek. Nu bellen ze volgende week voor een nieuwe afspraak. De tekst en afbeelding die we op het stoeltje willen hebben moesten we doormailen vóór het gesprek. we krijgen het stoeltje 10 werkdagen ná het gesprek. Ben zelf ook wel erg benieuwd.
Prima, viel me niets tegen. Vriendelijke advizeur. Ben ook nog wijzer geworden over bepaalde financiele zaken. Ik heb niets afgesloten, was niet nodig, gaf de adviseur ook al aan. na een half uur stond hij weer buiten. Ik verwacht het stoeltje over anderhalve week. ben benieuwd hoe hij er in het echt uitziet (netjes afgewerkt etc)