hmm tof stoeltje! Ik ga even afwachten tot jij m binnen hebt en het dan ook misschien doen, als het stoeltje bevalt!
Van welke verzekeringsmaatschappij gaat dit uit? En heeft iemand het stoeltje inmiddels ook daadwerkelijk gekregen? Gr. Dolfijn Ps. Mag je zelf kiezen welke/wat voor soort afbeelding je er op wilt?
ik zit ff mee te lezen...ben idd benieuwd of je m gekregen hebt... maar toch wat al eerder gezegd werdt... als je je adres en nummer gegeven hebt blijven ze je gek bellen... het wordt aan vanalles doorgegeven... was toch met die prenatal/baby doos ook zo.... werdt/wordt steeds opgebeld door instanties dat ze leuke aanbiedingen hebben van vanalles enzo.... werdt er helemaal gek van... dan koop ik idd wel via marktplaats of ikea zelf n stoeltje en schilder m zelf wel... ik heb n poosje geleden zo'n opbergbankje gekocht een witte...daar ga ik Bridgett dr naam op schilderen...en wat leuke dingen...
Nou, ik had vorige week het stoeltje moeten hebben. niets gekregen. mailtje gestuurd, hebben ze me netjes gebeld dat er iets is mis gegaan. ze hebben meteen contact gelegd met de kunstenaar en binnen 2 weken krijg ik dan eindelijk het stoeltje. duurt wel erg lang allemaal. wat betreft telefoontjes oid: totaal geen last van. maar na het ontvangen van de babydozen ben ik ook nooit gebeld gelukkig.
Joehoe! Het stoeltje is eindelijk bezorgd en hij is schitterend! Bijzonder mooi handbeschilderd met precies de afbeelding die we als pdf-bestand hadden aangeleverd. De afbeelding is op het zitvlak geschilderd en op de rugleuning staat haar naam met daaronder heel mooi haar geboortedatum. Een heel erg persoonlijk, uniek kinderstoeltje! Wij hopen dat de aktie nog loopt mochten we ooit een 2e kindje krijgen!
Hoi, ik lees ook even mee Marjan... kun je ook een foto in je album zetten? Ben natuurlijk wel erg benieuwd naar het resultaat Oh, en van welke maatschappij gaat dit uit? Kan ik zo niets over vinden.
foto zal ik van 't weekend even maken. volgens de verzekeringsman was het een tussenpartij die geld ontvangt voor het maken van afspraken. Ik heb dus ook een afspraak thuis gehad (30 minuten) maar niets afgesloten en ook nooit gebeld. ben erg blij dat we het geprobeerd hebben.
heb net mijn gegevens gemaild ipv een gesprek met onze tussenpersoon ben ik wel benieuwd wat deze man van onze verzekeringen en zo stoeltje vind ik wel er leuk houd jullie op de hoogte
Sorry! helemaal vergeten! Ik heb vandaag foto's gemaakt en geprobeerd te plaatsen maar hij zegt dat het bestand te groot is of misschien beschadigd. erg raar. Als jullie me een pb-tje sturen wil ik hem wel mailen als je zelf ook nteresse hebt. laat maar even weten. het is echt de moeite waard!
even verkleinen met www.fotoverkleinen.nl ben erg benieuwd heb morgen het gesprek ps zouden jullie bij je 2e kind het gesprek gewoon bij je ouders aanvragen voor nog een stoel? mijn ouders wonen in dezelfde woonplaats en dan krijg ik miss dezelfde man voor het gesprek