Ik heb nete en klacht ingediend via adviespas.nl Wil wel weten wat er gaande was. En waarom er niemand is geweest en er is ook niet afgemeld!
Deze week heb ik de stoeltjes ontvangen. Heb er nu voor zowel Lianna als Yosyp een. Ik kreeg de tweede van de adviseur omdat we een uitvaartverzekering afgesloten hebben.
Ze hebben dinsdag gebeld en ik kon op dat moment niet praten. Hij zou me terugbellen an een uur. Nooit wat gehoord!
oke truus dus het is wel de moeite waard hebben ze verschillende verzekeringen of is het van een maatschappij wat ze verkopen? gr kim
Het is een onafhankelijke adviseur, en bieden goedkoper aan dan de polissen via internet. Ze hebben ook Dela enzo hoor. Ik ben nu bijverzekerd via Cardiff. Leuke meneer, gezellig gekletst! En weer een hoop info rijker!
nee totaal niet, tenminste degene die ik had niet.. Nee is nee! Maar het was ook een hele leuke man! Lekker over onze kids gepraat, zijn zoontje is precies een maandje jonger dan Joey. Dat was erg leuk!
ik heb hem met 2a3 weken, maar dat is omdat die man mij heeft kunnen helpen. Wil je niks afsluiten zul je langer moeten wachten. er komen 50 aanvragen in de week binnen voor het stoeltje, die kunstenaar kan er 10 in 1 week beschilderen met de hand.....