AAAHHHH ik word gek wij gaan morgen onze auto ophalen en moeten dus nog een verzekring afsluiten maar we zijn al dagen bezig met een verzekering zoeken en we komen er niet uit! het zijn er zo veel pfffff welke hebben jullie?
Ik heb de mijne per direct afgesloten via www.independer.nl Dan krijg je een prijsvergelijking en zie je meteen of je wordt geaccepteerd. Is het meteen geregeld en kun je morgen al verzekerd wegrijden! Succes!
ik heb fbto was ook zomaar geregeld kan ook gewoon online... en hij was ook nog eens de goedkoopste...
ik heb hem via de kruidvat site aangevraagd en het is gewoon verzekerd bij de Ohra en je krijgt er een navigatie systeem bij binnen 6 weken...
Fortis, hebben we al onze andere verzekeringen ook lopen en hebben dus pakketkorting. Vinden 't overigens belangrijker dat de service goed is, dan dat 'ie 't goedkoopst is. Hadden twee jaar geleden een akkefietje en is na één telefoontje allemaal afgehandeld. Ook wel prettig dat je zelf nergens achteraan hoeft. Hebben trouwens wel een erg actieve tussenpersoon, dat scheelt ook.
Winterthur, was voor ons het goedkoopst en goede service! Maar het ligt er ook maar aan wat voor korting je evt. tussenpersoon krijgt. Omdat we alle verzekeringen daar hebben, hebben we ook pakket korting.
FBTO was all risk voor onze auto ( chrysler 300M) de goedkoopste scheelde met de duurste ruim 30 euro per maand, incl. no claim bescherming.
Wij hebben Ohra, gaat allemaal goed als je wat hebt. Hiervoor hadden we Aegon, werkelijk wat zijn die mensen dom en onbehulpzaam die daar werken. We hadden tijdens een weekendje weg in Nederland problemen met de auto. Nou, nou, nou, voor ze eruit waren of die onder de vakantieverzekering viel of onder de autoverzekering en weet ik wat voor gezeur ze nog meer hadden. Je werd van het kastje naar de muur gestuurd, heeft ons zowat een hele dag gekost. Daarna geloof ik nog een boze brief geschreven en gelijk overgestapt.
wij zijn verzekerd via : verzekeruzelf.nl scheelt echt heel veel met gewone verzekeringen. JE bent daar gewoon bij een "echte" verzekering verzekerd, maar dan via t internet. We zijn er helemaal tevreden over! (we hebben ook al aanrijdingen gehad, dan pas weet je of het een goede verzekering is)
Interpolis. Die kun je via de Rabobank afsluiten. Als je daar ook andere verzekeringen hebt, krijg je pakketkorting.