Hallo meiden, Heeft er iemand een Olaz Dagcreme Bon over van LIHL? Ik wil hem graag iemand cadeau doen! Alvast super bedankt!
ik heb er een van 5 euro korting maar dat is op olaz regenerist, total effects of anti rimpel. is dat de goede?
Je mag anders de code wel even sturen, sorry. Dan heb ik tenminste iets waarmee ik wat kan kopen mits ik die andere niet kan krijgen
Weet ik niet eigenlijk? Ik heb mijn potje gekocht in de winkel met de code, maar nu wil ik iemand zo'n potje cadeau doen vandaar dat ik op zoek ben naar nog een code
code is maar 1 keer te gebruiken, dus dat zal niet werken. dus enkel met een bon in een winkel met korting kopen kan, maar gratis via wekamp wordt lastig met gebruikte codes.
Heeft iemand dan voor mij een code die wel werkt als iemand de bon toch niet wilt gebruiken? Ik kan er namelijk iemand wel heel blij mee maken
misschien ga ik iets stoms zeggen, maar denk niet dat mensen een code weggaan geven als ze het zelf ook gratis kunnen aanvragen, ik zou ze eerst weggeven TOT ik zag dat ik het zo ook kon gebruiken ik wist dat nl niet. en die gene vertelde dat ook niet, en wist het wel ben ik ondertussen achter. dus voelde me lichterlijk genaaid. maar maakt niet uit. ik heb het ondertussen aangevraagt met dubbele korting op de luiers en de olaznachtcreme. denk echt dat dit leuk geprobeert is maar dat niemand er in trapt om zo maar te zeggen, misschien kun je een oproep doen op marktplaats voor een code, dat zou je ook nog kunnen proberen.
Dobbel.. Ik begrijp je reactie maar vind het wat overttrokken. Tuurlijk, mensen kunnen het zelf ook aanvragen maar wie weet heeft iemand een huid die snel allergisch reageert op een andere creme, en van zo'n iemand zou ik de code wellicht wel kunnen krijgen. Dus het is echt niet een gekke vraag hoor. En bovendien, ik wil me schoonmoeder iets leuks sturen. Is niks mis mee, dus het is ook niet eens voor mezelf hoor. Mijn eigen potje heb ik namelijk gewoon in de winkel gehaald en heb daar dus wel voor betaald. Dus ik doe het echt niet omdat het gratis is, maar ik wilde gewoon een leuke actie creeren. Jammer dat ik dan dit soort reacties krijg.