Goedenavond Wie van jullie heeft een Htc legend en kan me helpen? Ik word gek van de mijne: - is vaak erg traag, reageert geregeld pas na één of meerdere seconden (bij elke toets... typen is soms echt een ramp) - loopt vaak vast: het scherm zit dan helemaal vast of een lettertoets, waardoor het symbool dat boven die letter staat getypt wordt, of de spatietoets blijft hangen - t9 doet het soms een paar woorden niet en dan plots weer wel - slecht bereik - trage WiFi Ik heb 'm al eens laten opsturen en kreeg 'm net zo weer terug. De garantietermijn van een jaar is voorbij, ik kon de telefoon niet nogmaals opsturen omdat ik hem voor mijn werk nodig had en geen vervanger had. Wie herkent bovenstaande? En vooral: wat valt er aan te doen? Ik word er geregeld mesjogge van als hij weer eens vastloopt.
Hmmm...ik herken het deels. Ik heb ook een Legend. Sinds ik de laatste systeemupdate heb gedaan is ie zo traag geworden inderdaad, daar erger ik me ook aan. Kan bv. bijna geen filmpjes meer maken. Wat hier tijdelijk helpt is opnieuw opstarten. Ook opletten dat je je apps zoveel mogelijk op je SD card zet, en gebruik je een task killer app? Dat scheelt ook. Mijn mans telefoon (HTC Desire) is meerdere keren voor reparatie opgestuurd geweest en dan was het vaak ook nog niet opgelost, nu heeft hij uiteindelijk een nieuw toestel gekregen gelukkig. Maar dat viel allemaal nog binnen het jaar.
Heb ik allemaal gedaan inderdaad... Irritant is het, hè? Heb je zo'n supermooie telefoon - doet-ie niet wat-ie moet doen...
Ja het is echt irritant....als ik een foto wil maken ben ik 5 minuten verder voor de camera reageert (bij wijze van), dan is hetgeen waar ik een foto van wilde maken ook alweer afgelopen/weg.... Mijn mans abonnement loopt binnenkort af en dan neemt hij een nieuwe tel. en krijg ik zijn HTC Desire S., ik hoefde eerst geen nieuw toestel maar hier kan ik echt niet veel meer mee.
Nou, inderdaad... Foto's maken is eigenlijk geen doen. En een filmpje ook niet, terwijl mijn kleine meisje zoveel leuke dingetjes doet die ik plots wil filmen. Erg jammer... Zijn er nog anderen die ideeën hebben? Ik heb al nagedacht over 'm helemaal resetten, maar ik ben bang dat het niets uitmaakt en dat ik dan alsnog alles kwijt ben wat erop stond
Soms zorgen bepaalde apps ook voor traagheid.. Ik heb er ook wel eens last van, maar meestal is opnieuw opstarten dan voldoende..
Helaas werkt dat hier niet... Ik had vanochtend weer de neiging 'm het raam uit te gooien. Wat kan ik toch enorm chagrijnig worden van zo'n telefoon. Erg he?
Man en ik hebben allebei al ruim 1,5 jaar naar volle tevredengeid een Legend, kan je dus niet helpen, hebben er echt geen problemen mee! Wel vervelend!
Ik vond dit na weer een tijdje googlen: Instellingen - Applicaties - Ontwikkeling - vink USB-foutopsporing aan Bij mij werkt het! Geen idee wat dit is en waarom het aangevinkt moet worden, maar mijn telefoon is ineens weer lekker snel en hapert niet. Vaag