Gratis Bosvruchten Clafoutis (taart) bij Hema

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door chantal1985, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Volgens de woordvoerster heeft één klant er twee miljard besteld

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat waren heel wat klikjes...;)

3. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    HEMA - Bedrijf - Amsterdam | Facebook

Bericht gepost door HEMA:
    Beste allemaal. Ja, HEMA is morgen jarig. Nee, helaas trakteren we niet op gratis taart. Dit is een fout op de website. We herstellen dit zo snel als mogelijk en houden je op de hoogte wat er met alle bestellingen gedaan wordt. Stop alsjeblieft met bestellen… Dank je wel!!

4. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ik kom niet verder dan me afhaalpunt :(
    hahaha...na ja ben wel heel benieuwd wat ze nu met al die bestellingen doen....ergens moeten ze toch wel wat taartjes uitdelen lijkt me 1 per bestelde klant of zo :D

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik vind persoonlijk... dat Hema niemand hoeft te compenseren.. maar waarschijnlijk doen ze dat wel, 1 taart per persoon.. en diegene die er meer dan 1 hebben besteld kunnen een rekening krijgen voor de rest :)

6. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
  7. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    ze zijn nu 4euro.

8. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Dan ga ik mijn mail komend weekend maar goed in de gaten houden :D

9. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    kreeg net dit mailtje:

Beste klant,

U heeft gisteren een bestelling voor een of meerdere bosvruchten clafoutis taart(en) geplaatst op de HEMA website. Bij deze taart is per ongeluk een verkeerde prijs op de site terecht gekomen. Er stond een prijs vermeld van 0.00 euro terwijl de taart altijd 4 euro kost.

Dit is inmiddels hersteld en we doen er alles aan om dit soort fouten in de toekomst te voorkomen.

Omdat er enorm veel besteld is, hebben we alle bestellingen van deze taart helaas moeten annuleren. U heeft hierover inmiddels een emailbericht ontvangen. We vinden het heel erg vervelend dat dit is gebeurd. De fout ligt bij ons en is zeker geen opzet geweest.

Het toeval wil dat HEMA vandaag precies 85 jaar bestaat. Daarom bieden we u 1 gratis bosvruchten clafoutis taart aan. Wilt u deze graag, dan moet u deze tussen nu en 14 dagen opnieuw via hema.nl bestellen. U ontvangt morgen per email een voucher voorzien van een unieke code, die bij onze kassa wordt gescand. U krijgt deze taart dan gratis mee.

Vergeet u niet de voucher met code te printen en de bevestigingsemail van de bestelling mee te nemen naar de winkel wanneer u de taart gaat ophalen.

Excuses voor het ongemak en wij hopen dat de taart u mag smaken!

Met vriendelijke groet,
    HEMA

10. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Nou toch leuk :)

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jep dat mailtje heb ik ook gehad.... Volgens mij is het gewoon een marketingstunt geweest ;)

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

precies dat denk ik ook. Wat toevallig dta dit gebeurd nu ze precies 85 jaar zijn.
    Het kost ze wat taarten maar een hoop publiciteit, wat denk ik meer waard is.

13. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Maar kun je hem nu alleen halen als je ook echt bestelt hebt die avond?
    Of ook gewoon zomaar?

Deel Deze Pagina