deze fotos van de babykamer heb ik eerder gezien misschien 2 jaar geleden. een lid van een andere site had het ooit geplaatst. ik kan het me niet meer goed herinneren volgens mij woonde ze in Turkije.
ik heb die meid een berichtje gestuurd ze was 2 dagen geleden nog actief. ff kijken of het klopt van die advertentie. anders worden haar fotos misbruikt waar ze van niks weet.
Ik heb een email gestuurd waarom ze het gratis weg deed Ze stuurde terug dat zij advocaat is en haar man 2 bedrijven had en er tegenwoordig zoveel mensen geld problemen hebben dat ze hem daarom gratis weg doet Vaag
Tuuuuuuurlijk... Zou bijna willen weten hoe ze heet en eens kijken of het wel klopt dat ze advocaat is
Hoewel ik het inderdaad vaag vind (ik verkocht mijn oude bugaboo en had in ee nhalf uur 50 reacties dus je bent em echt zo kwijt) Misschien zijn er inderdaad wel mensen op de wereld die gewoon nog echt lief zijn?
Ik geloof nog wel in de goedheid van de mens. Tof van ze. Alleen blijft de vraag of ze het weggeeft aan mensen die wel met grote schulden zitten of juist helemaal niet. Want dit kan ze nooit controleren, dus ze moet gaan vertrouwen op haar gevoel.
Ja ik geloof ook wel in de goedheid van mensen he zo bedoelde ik da niet. Maar waarom zou je het dan op mp zetten...wie trek je aan? Is er niemand in je omgeving dan denk ik...
Heel eerlijk? Nee.... Ik heb in mijn omgeving niemand die ik daar blij mee kan maken. De meeste hebben al kinderen of willen het zelf kopen als ze nog kinderen krijgen
Even de afbeelding gegoogled en het is een oude foto (19-05-2012) De kinderwagen! Bugaboo Cameleon » Babyverhalen » Kleine baby Blom » babyblom.groeimee.nl Als je goed kijkt zie je ook op de eerste foto van het kamertje een roze stokke kinderwagen. Het lijkt me sterk dat ze twee dure kinderwagens hebben.
En het kamertje komt van de site babykamerinspiratie: Babykamers meisjes | Mooie roze babykamer met mooi behang | Babykamerinspiratie.nl | Tips en ideeën voor de inrichting van je babykamer en peuterkamer De reacties komen uit 2012 dus ook oude foto's. Dit is ook het eerste resultaat als je zoekt op 'mooie roze babykamer' https://www.google.nl/#q=mooie+roze+babykamer
bij de eerste link van anne heeft berdin ook geschreven dat die moeder in turkije woont. dus klopt toch wat ik dacht wel raar dat ze niet op me berichtje heeft gerageerd
Ik weet dat je het niet zo bedoelde, was ook een reactie in het algemeen Maar uh snap er niets meer van, is diegene van de foto's (2012) nu ook dezelfde persoon op mp of kan dat niet. Ik volg het nie meer en ben nu wel nieuwsgierig
Heel vreemd als je Goed op die ene site kijkt zie je dat het profiel van kimberley en Hubert is , dus niet van Simone .. Vreemd !! Zou het zijn om mailadressen te verzamelen en te hacken ofzo Kleine baby Blom » Profiel » babyblom.groeimee.nl
Ik heb mp gewaarschuwd maar je kan alleen iets aangeven en geen reden dus ja .. Emo wilde alleen even zeggen dat ik wel in de goedheid van de mensen geloof voordat ik gezien wordt als een of andere slecht persoon