Nou iemand anders van dit forumhad die foto van mp gevonden op die site en als je op die site verder kijkt zie je in het profiel geen Simone staan maar andere mensen Heel vreemd dus!
Inderdaad. Dit kamertje kwam toen ergens anders langs en het was van een Turkse moeder. Ik vond het toen een heel mooi kamertje, vandaar dat het mij ook bij is gebleven.
saartje klopt. had haar weer een pb gestuurd maar ze is nog niet online gekomen. die fotos zijn echt van die turkse meid. ik zag ook op een foto haar meid op die rose tapijt liggen.vind het wel erg voor der dat op internet steeds haar fotos worden misbruikt. hopelijk niet haar babyfotos. ik wil de link van de site best hier plaatsen. maar denk dat het niet mag van zw.
Nee joh gekkie, denk niet dat iemand hier jou ziet als een slecht persoon, ben je mal. Maar ik blijf dit ook maar vaag vinden nou. We kunnen denk ik niet achterhalen van wie het kamertje nu precies is, of van die turkse vrouw, of van die kimberley. De naam simone op mp zegt niks want dat kan gewoon de gebruikte nicknaam zijn. Vraag me af hoe lang de advertentie blijft staan, want hoe langer hoe ongeloofwaardiger natuurlijk
Dat klinkt niet fris ilayda. Wat zijn de bedoelingen van deze persoon op mp dan he wat stom. Je kunt marktplaats tippen die kan een onderzoek gaan starten
ik snap het ook niet er zijn eenmaal rare mensen op de wereld. als ik wat van die meid hoor laat ik het wel weten.
Ik had ook gereageerd maar krijg geen reactie idd en na het lezen van de berichten heb ik haar een mail gestuurd met de vraag waarom de fotos ook op die site staan en dat ik mp getipt heb en dit heb ik dan ook gedaan
Zoals ik al dacht... Er klopt iets niet en vraag me net als emo af wat hun bedoeling is met mensen die erop afkomen. Ik heb mp getipt
Het zou kunnen dat iemand anders dat heeft gedaan Om die persoon te narren, die wordt nl overstelpt met mailtjes nu..
en heeft iemand al een reactie (ben gewoon nieuwsgierig). ik zag dat de mensen vd officiele foto's ook op fb zitten. die heten idd heel anders...
ik heb een bericht van der gekregen dat ze nu pas me bericht ziet. en vroeg om link. ik heb de link gegeven van marktplaats en deze link.