Heb hem ook gister binnen gehad. Een leuk pakket is het. Zeker tegen de 95 euro. Die poedertjes zijn al 27.50. Best wel duur. Zal het zelf ook niet kopen. Ben wel op de negenmaandenbeurs geweest. Maar kan niet voor de geest halen of ik wat heb ingevuld op die dag. Nou ja ben in iedergeval erg blij er mee.
ik heb hem net ook maar voor de "zekerheid" besteld hihi want strax is het zover en is de actie al afgelopen
Ik zag dit en dacht: BESTELLEN! hihihi Nu maar zien of ze nog voorradig zijn...zal wel niet. Maargoed, niet geschoten is altijd mis Elmo
ik heb hem vorige week ook besteld en hij lag vrijdag op de mat een hele leuke band en ben blij dat ik hem al heb en tegen die tijd dat ik hem kan gebruiken zien we maar weer
Heb hem afgelopen zondag aangevraagd, nog niks binnen..hoe snel kregen jullie hem dan? zag net al iets van 3 of 4 dagen...?
Ja is toch leuk zo'n gratis buikband he , kosten anders toch minstens 7 euro bij miss etam en dan ook nog zonder verzend kosten , echt een kadootje van VSM Krijg je hem vast morgen Monika , hij past door de brievenbus dus je hoeft er niet op te letten , komt vanzelf op je deurmat. Oja , als je daar kijkt bij het buikband bestellen zie je links een kopje GRATIS daar staan meer gratis dingetjes bij die heb ik gister nog besteld op de zelfde wijze.
En Elmo ook op zondag besteld zag ik dat goed? ik had hem binnen na 3 werkdagen , op woensdag besteld en op zaterdag gekregen. Ik denk dat een bestelling op zondag pas maandag word verwerkt.
Owwwja...het lijkt al langer geleden...hihi Wat zijn we weer ongeduldig he Ik wacht rustig af....grrrr hihihihi
Heb m ook al binnen Dacht is gratis... Maar was binnen 3 werkdagen binnen. Nu maar hopen dat ik hem snel nodig heb!
Ik heb hem 28 februari aangevraagd. Maar ik heb daar verder geen bevestigingsmailtje van gehad. Alleen een welkomstmailtje van Homeovisie. Ik heb ook even ingelogd op de site. Daar staat wel dat ik hem heb besteld. Maar ik heb de band dus nog niet binnen. Bij "status bestelling" staat "Pending". Ik vind het een beetje lullig om een mail te sturen. Het is gratis. En eigenlijk moet je ook producten bestellen. Even afwachten dan maar.
Ik heb hem dus ook besteld, weken geleden. Maar ik kreeg alleen een foldertje met 3 proefproducten. Misschien nog maar een keer aanvragen...
nou ik heb nog niks binnen, en heb toch denk ik al een week gelee besteld wel de andere pruts dingetjes hihi maar de band nog niet