Vandaag 2 weken geleden aangevraagd. Nog niets ontvangen. Misschien vandaag wel bij de post, maar dat zie ik straks pas. Mijn zus heeft hem gelijk met mij aangevraagd. Zij heeft ook nog niets ontvangen. Ga er maar vanuit, dat er niets meer komt, dan kan het alleen maar meevallen.
Hmm, ik heb hm 7/3 besteld en nog niets ontvangen, wel voor de 2e keer een proefflacon van de hoestsiroop haha! Racebabe
Ik heb hem nog een keer aangevraagd. Maar nu blijft er weer Pending onderin mijn bestelling staan. Nu heb ik even gezocht wat Pending betekent. En het komt er op neer, dat ik eerst moet betalen en dat dan mijn bestelling wordt verzonden. Aangezien het 0,-- kost, ga ik dat niet overmaken. Lijkt me. Mijn zus heeft hem ook nog steeds niet. Denk niet dat hij nog komt.
Vandaag het boekje met proefmonsters gehad, maar geen band. Heb dus even het gratis telefoonnummer gebeld wat in de brief stond die er bij zat. Blijkt dat ze even op zijn geweest door het overweldigende succes, maar nu zijn ze er weer en zijn ze begonnen met verzenden er van. Volgens die mevrouw zou ik hem met hooguit een week moeten hebben en anders moet ik gewoon weer even bellen.
okey, dan zal de mijne ook wel volgen binnenkort Ben benieuwd En anders zal ik er eens een telefoontje aan wagen volgende week ! Racebabe
Ik heb em al zo'n tijd geleden aangevraagt en heb nog steeds niets binnen... Ga er ook niet meer vanuit en zeker niet achteraan haha.
haha, dan moet ik ook maar schreeuwen dat ik vast nooit meer krijg dan ligt ie morgen in de bus Racebabe