Ik heb hem ook ongeveer 4 weken geleden aangevraagd (een paar keer ondertussen), en nou krijg ik van de week een mail van VSM met als ik lid word van de puur-mama "club" dan krijg ik die band gratis (nou ja), heb dat gedaan maar tot vandaag nog nix gekregen. We wachten af. Brenda mijn buurvrouw had hem 1 dag later besteld en die had hem dezelfde week in huis.GRGRGRGRGRGR
vsm heeft de banden opnieuw moeten bestellen want ze hadden niet verwacht dat de actie zo hard zou gaan. Ze worden binnen kort allemaal weer verzonden, ik heb er ook 4 weken op moeten wachten, maar is het zeker waard
Ik had m ook aangevraagd, maar helaas nog niet gekregen,...ben benieuwd hoelang het duurt en OF ik m nog krijg...
Ik had hem besteld toen ik nog niet zwanger was. En 2 weken na mijn miskraam komt hij binnen. Hopelijk kan ik hem dit jaar nog gebruiken.
Ik heb ook de buikband besteld. Alleen niet voor mij, maar voor een i-netvriendinnetje. Heb ook de 2 andere gratis dingen besteld. Tja, als je het doet, dan moet je het goed doen. Toch?
ik heb hem al een tijd binnen en heb hem wat verkleint dus ken hem aan en als me buik groter word kan ik hem ook weer verstellen heb er dus geen stuk uitgeknipt. werkt ideaal zit nog lekker ook
10 maart aangevraagd...JA HOOR VANDAAG BINNEN! hihi, hij is natuurlijk veel te groot..heb helemaal geen zwangerschapsbuik...hihi, maar hij is wel leuk!
mmm ik heb de buikband 1 keer besteld vorige week binnen gehad en nu heb ik er weer 1 binnen dat is dan mooi mee genomen
Ik ben net aan het lezen dat iedereen hem al heeft gehad, en aan het balen dat ik hem nog niet binnen heb, zegt mijn man "heb je je buikband gezien? wel opvallend kleurtje he?" zegt ie. Wilde net toevallig weer naar de site gaan om hem opnieuw te bestellen
Ik heb hem inmiddels 4 x aangevraagd. Gisteren zat hij bij de post. De eerste keer dat ik hem heb aangevraagd is 6 weken geleden. Ik weet niet welke bestelling ze nu hebben verzonden. Misschien krijg ik er nog wel een paar.