Hallo! Ik heb 2 volle spaarkaarten van ETOS, maar de aanbiedingen dit kwartaal zijn niets voor mij. Wie weet wat komend kwartaal gaat brengen?
Op mijn zegelkaart staat tot eind maart.... Hahaha, ik ben een maandje te vroeg zie ik nu! Domme ik, LOL.
ja echt balen dat ik de vorige keer de kaart niet heb ingewisseld voor vsm arnikind die kost 10 euro normaal
Ik heb ook nog een aantal volle kaarten maar idd nu niks leuks erbij. Hoop dat ze per kwartaal gaan wisselen nu.
Kon dit keer voor het eerst juist wel goed slagen: als je een peuter hebt zijn de kids schuim en badverf heel erg leuk. Heb het mijn zoontje voor zijn 3e verjaardag gegeven, hij vindt het heel erg leuk.
Ik heb al twee jaar volle kaarten maar vond nooit niks leuk. Nu vind ik die badverf wel leuk hadden ze hem niet meer Grrr
Wij gebruiken alles van Weleda, dus alle badschuim e.d. gebruik ik niet. Ovarit komt er hier ook niet in.... En ik geef de borst dus heb niets aan een aventflesje Vorige keer had ik de oefenbeker en pakjeshouder van Difrax. Ik heb nog even gekeken en er staat 31 maart, dussss Nog ff geduld
Ik gebruik ze eigenlijk altijd voor 2,50 korting.... koop ik luiers in de aanbieding en lever ik daar mijn volle kaarten bij in!
En ik wacht al drie maanden tot ze die badverf binnen krijgen maar tot nu nog altijd niks. En heb al kaarten van 3jaar maar nooit iets leuks gevonden tot nu. Ik vind wel dat als ze er niet aan kunnen geraken omdat de verpakking veranderd dat ze het niet als actie moeten doen. Maar ja we wachten af.
Die badverf is wel leuk maar krijg het niet in je voegen dan krijg je het er niet af. Heb hier ook nog 2 volle kaarten liggen. Wachten maar weer op leuke nieuwe dingen
Dan heeft jou betreffende Etos filiaal niet goed besteld. Hier gewoon vanaf eind december de nieuwe verpakking van de badverf in de schappen gehad en aan vele klanten meegegeven. Snds vorige week is de badverf niet meer leverbaar. Dit komt door het grote succes van de babyzegelkaart. Ik zal vandaag even kijken of er al wat nieuws bekend is