Als je je nu aanmeldt, krijg je een cadeau (een "verrassing") ter waarde van 125 euro. Je hoeft alleen zelf de verzendkosten te betalen van 3,95 euro. Wie heeft dit cadeau al aangevraagd? Is het de moeite waard of zijn het vooral kortingsbonnen enzo?
Dit vind ik op i-net: Het cadeaupakket bestaat uit: - Een gratis voucher van Welnessclubs t.w.v. 50,-. - 10% korting in de webshop
Bedankt voor de reacties. Marloes80 en Koeky, laat jullie hier nog even weten wat er bij jullie in zit? Alleen kortingsbonnen (voucher van Welnessclubs t.w.v. 50,- en 10% korting) vind ik persoonlijk niet de moeite waard, daar doe ik toch niets mee. En ondertusen hebben ze wel je adres en tel.nr. om reclame toe te sturen.... Die babysneakers had ik inderdaad ook gevonden op internet, maar volgens mij gaat dat om een andere actie (?). Die zijn vast geen 125 euro waard.
ik heb overigens een ander telefoonnummer ingevuld... post maakt me verder niks uit... die kan zo bij het oud papier
Ja, haha, dat is wel een goede tip. (Maar als ze achternaam en adres gaan opzoeken in het telefoonboek, ben je alsnog de klos. Al verwacht ik niet dat ze dat gaan doen...)
Dit vond ik nog op de website: De geschenkendoos is gevuld met een aantal producten afkomstig vanuit de verschillende strategische partners. De doos kan inhoudelijk verschillen, maar de volgende partners hebben allen een product in de nieuwe geschenkendoos; Poobies Europe BV, Kleertjes.com BV, ChildsLife International en Vipmedia Publishing & Services. De geschenkendoos "Mama's Cadeau" is voorts aangevuld met producten/vouchers en/of samples vanuit WellnessClubs BV, Miss Natural Lifestyle en Kuypers Liberty.
Ze hadden toen ook sneakertjes idd ook nooit ontvangen maar je krijgt wel mega veel mail van ze. Maar geven niks weg.
Hm, klinkt dus niet zo veelbelovend.... Ben benieuwd wat de anderen in de doos gaan vinden, dan bestel ik hem later wel