volgende week komt 'ie... volgens het mailtje dan Komt vast goed Vertraging Mama's Cadeau Beste, Enige tijd geleden heb je Mama's Cadeau aangevraagd. Helaas heeft de eerste levering van de cadeaupakketten vertraging opgelopen. Het pakket wordt volgende week aan je verzonden. Excuses voor de vertraging en het ongemak! Hartelijke groeten, Kreeg ik 2 dagen geleden
Ik heb helemaal niks gekregen ook dat mailtje niet. Mijn pakket stond volgens haar vorige week woensdag klaar voor verzending. Na ik wacht het nog heel even af.
Hmmm zat er ook aan te denken om het cadeau te bestellen, maar als niemand iets ontvangt... Ik hou het topic in de gaten!
Ik had ergens anders ook een topic geopend met dezelfde vraag, het lijkt alsof niemand deze doos ooit heeft ontvangen! Ik las ergens dat de doos gewoon door de brievenbus past (je hoeft niet thuis te blijven voor de postbezorger) dus zoveel leuks zal er denk ik niet in zitten dan??? misschien toch veel kortingsbonnen?? Ben benieuwd dames, iemand al iets binnengekregen?
De doos is hier net bezorgd en is zeker geen 125 euro waard. Rompertje in maat 68, creme, tijdschrift en een armband. Verder natuurlijk veel reclame. Zou je het geld besparen. Jammer, maar helaas.
Ik wilde net hetzelfde schrijven als Puna er zit een bon in voor een week sporten t.w.v. 50 euro een bon van 25 euro voor een of andere online cursus ofzo 10% korting bij kleertjes.com met een rompertje en het tijdschrift zwanger. Niet doen dus!!!
wat zonde zeg. Moet je er ook nog zo lang op wachten. Wel fiijn dat jullie het hier hebben geplaatst.
Oh, wat teleurstellend zeg. En dan zeggen ze nog dat het om een cadeau ter waarde van 125 euro gaat. Wat misleidend... In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
Ha meiden, Ik heb de doos binnen gekregen en het stelt echt niks voor! Wat een troep zeg. 1 proefmonstertje voor striae. Een paar bonnen niet eens voor korting. Een rompertje met: onze aap is geboren. Nou dat trek ik mijn kind dus niet aan. En een armbandje gemaakt door arme kindertjes geloof ik.... ook niet mijn smaak. Dat was het! Vind ik de gratis doos van de Etos en Prenatal véél leuker! Ben benieuwd wat jullie er in hadden :-D. Groetjes
heb hem ook besteld maar idd als ik het zo lees jammer van het geld..nja het is nu een week geleden dat ik hem besteld heb ben benieuwd hoelang het hier gaat duren voor die binnen is...
vind het wel vrij naief om te denken dat je echt een kado krijgt, je kan toch nagaan dat dit een reclame truuk is, sta van de inhoud niet raar te kijken in iedergeval, zonde maar een goede les, niet meer in dit soort acties trappen.