Gratis cadeau

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Valerie, 13 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hoezo naief, de doos die je krijgt bij de etos en de prenatal is erg leuk dus zo naief vind ik het niet. Tuurlijk verwacht je ook reclame maar ach dat krijg je overal tegenwoordig maar dit had ik ook niet verwacht. Dus wat is naief.

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Dobbel, daar ben ik het niet mee eens. Natuurlijk weet je dat het reclame is (net zoals al die andere babydozen). Maar als ze zelf zeggen dat je een cadeau krijgt ter waarde van 125 euro, dan ga je er wel vanuit dat je (kennismakings)producten krijgt ter waarde van dat bedrag. En dat is dus absoluut niet zo. Ik vind het een misleidende reclame actie. De gratis Blije Doos die je bij de Prenatal kunt ophalen, is vele malen leuker.

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    tja meningen verschillen, ik vind het wel naief, ik bekijk het anders. overgens vind ik niet dat je die dozen moet vergelijken, en die dozen zijn leuk maar niet dat je zegt wauw, ik heb er weinig van gebruikt, maar ook dat zal meningen verschillend zijn.

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    zij denken 50 euro voor sportschool 25 euro voor nog iets en dan de kortings bonnen en romper dat tellen zij gewoon bij elkaar op

5. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Sorry maar vindt niet dat ik of een van de andere die dit pakket hebben besteld naief zijn. Was er vanuit gegaan dat er reclame bij zou zitten, maar had voor die zgn 125 euro waarde wel wat meer verwacht dan een stomme romper en een lelijke armband. Had t besteld omdat ik toch wel nieuwsgierig was en heb gereageerd op dit postje om andere mamas van een teleurstelling te behoeden. Had ook een andere baby verassingsbox besteld en daar zaten wel heel veel leuke dingen in, waar mn meisje dagenlijks mee speelt.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

welke baby verassingsbox was dat?

Ben het ermee eens dat ik het ook niet naief vind. Ik had hem niet besteld maar ik zou ook meer verwachten dan dat ze daadwerkelijk gekregen hadden.

7. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Prenetal,kruidvat en etos hebben het ook en die zijn erg leuk dus beetje raar om te zeggen dat we naief zijn :xniet altijd alles is reclame..beetje jammer zo'n opmerking

8. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Ik vond de dozen van Kruidvat (toen nog doos, nu een tas), Etos, BabyDump en Prenatal best leuk! :) Ja er zit een hoop rommel in.....Maar ook wel grappige en handige dingen. Zo vond ik de RedBull voor mannen in de Kruidvat doos erg leuk. Deed hij ook een beetje mee! Ook de sokjes uit de dozen vond ik makkelijk. Ik wist precies welke ik niet meer hoefde te halen en welke wel ;)

En eigenlijk wil ook nog even kwijt dat al die reclame me ook een heleboel leuke dingen heeft opgeleverd.

Zo heb ik onder andere een mustje van Simply Colors met naam gratis ontvangen, een bordje van Bleu Band, gratis foto's laten afdrukken, 40% korting bij Center Parcs, gratis diverse soorten babyvoeding proberen (eerste hapje, fruithapje, kwarkolino, fruitrepen en noem zo maar op). En nog veeeeeeeel meer. Ook heb ik mijn lekker in het leven boekjes er aan te danken....

En tja, laat er dan eens een doos tussen zitten waar je de plank hebt misgeslagen......niet geboft zeg ik dan altijd.
    Overigens doe ik zelf niet mee aan dozen waar je "alleen" verzendkosten moet betalen....dan weet ik eigenlijk al genoeg...

Enne lang leve dit Forum. Hier kun je altijd lezen wat de inhoud van bepaalde dozen en cadeaus is. Hiermee kun je zelf een keuze maken of je wel of niet meedoet aan de reclamegolf die volgt...

Deel Deze Pagina