de zwangerdozen van etos verschillen per x. de ene x zit er wat meer dan de andere x. dus je moet geluk hebben. kheb een mailtje gekregen dat ik de babydoos kan ophalen maar moest dan wel eerst de klantenservice bellen. ga die van de wee halen. ben benieuwd wat erin zit. bij hoogvliet krijg je een bonnenboekje voor je kleintje tegen inleveren van een geboortekaartje. erg leuk.
Ik had er een heel gedoe mee haha.. Had me al redelijk optijd ingeschreven voor de etos en hun zeiden dat dat 5 november pas echt doorgekomen was en dat het nog 5-6 weken kon duren. Werd ik door ze gebeld om mij een abbonement op ouders van nu ofzoiets? aan te smeren.. en zeiden je krijgt binnenkort de afhaalkaart in je mail. Maar kreeg geen mail maar moest mijn bon via de site van jongegezinnen.nl downloaden en die link werkte in de eerste instantie niet eens.. kreeg ik daarna een mailtje dat ze hem op de post zouden sturen zou ook weer 2-3 weken duren.. En de volgende dag werkte die link naar die afhaalbon ineens weer wel dus ga hem lekker vanmiddag afhalen