Gratis CD-rom "Ik wil zwanger worden" & "Ik ben zwanger" http://www.agisweb.nl/agisweb1.portal?_ ... _kraamzorg
Ik heb ze een tijdje geleden ook aangevraagt en na een paar dagen had ik ze allebei binnen... Maar ben niet gebeld of wat dan ook
Heb ze vandaag ontvangen en snel even bekeken. Staat veel informatie op. Leuk om het weekend eens te bekijken
Ik heb ze net aangevraagd. Krijg je dan trouwens geen last van de verzekeraar dat die beld of post stuurd? Ik heb nep tel.nummer opgegeven. Ben erg benieuwd wanneer ik het binnen krijg.
Ik heb net de cd-rom Baby en zo, zwanger zijn, bevallen en de kraamtijd aangevraagd. Ben benieuwd. Bedankt voor de tip!!
Of het toeval is of niet maar sinds dat ik deze cd's heb aangevraagd word ik plat gebeld door van die verkoop miepen .. grrrrrr
Ik heb de cd-rom over bevallen binnen gekregen, maar over de zwangerschap niet. Deze net nog eens aangevraagd. Nog steeds geen verkoopmiepen aan de telefoon en dat mag zeker zo blijven. Geen behoefte aan. Hebben jullie de cd-roms al ontvangen?