Ook aangevraagt. Ben benieuwd of die een beetje smaakt. Heb een keer chocolade gehad van een of andere natuur winkel en daarvan ging ik serieus over mijn nek.
bereid je voor! heb hem net binnen en mini hapje gehad en de rest weggegooid! bah echt vies vind ik! (t was trouwens een enorm groot suk hoor!!! ahum...)
OMG!!!!!!!! Wat een MEGA stuk zeg! Jammer dat het puur is. Maar had m erger verwacht. Dochter vond m ranzig en die houd heel erg van chocolade haha
Ook binnen....vond hem niet erg lekker,maar ook niet vies.Niks bijzonders.....en gelijk een verzoek erbij of je die dingen voor 1,10 wil gaan verkopen.Per stuk?Voor 1 chocolaatje Heb ik misschien verkeerd gelezen ofzo? Denk niet dat ik dat ga doen Zat trouwens nog te bedenken,dat het best riskant is om zomaar van een vreemd bedrijf iets op te eten.Maar dat is mijn paranoia persoonlijkheid
Vond hem best lekker maar heb de info verder weggegooid, hou niet van die flauwekullerige per stuk verpakte flintertjes. Dat schiet niet op in een chocolade-vreetbui.
ik heb hem gisteren ook gekregen, kreeg er 1 maar dat was al genoeg hou niet van pure chocolade vond er niks aan
ik heb het ook net gehad nou vond het wel redelijk. achter op de pagina stond collega's gezocht. Nou dacht leuk voor er bij. om thuis party's te geven. Weet je wat mensen moeten betalen voor 54 stukjes.77 euro!!!!!! Nou sorry hoor maar niemand wil dat ooit betalen voor chocolade.
wat das wel heel duur voor chocolade dat zou ik er toch echt niet aan uit geven al kan ik het niet missen in een bepaalde tijd van de maand
ik heb het gehad. Hoef niet meer te eten. zit helemaal vol nu. Ik moest natuurlijk weer zo nodig de hele chocoladereep ineens opeten... hahaha.. smaak was oke voor pure choco, daar is alles mee gezegd!
Ik heb 'm na een heel klein hapje in de vuilnisbak gegooid, bah! Ik vond het echt niet lekker! Maar ik hou dan ook absoluut niet van pure chocolade moet ik er wel bij zeggen
Haha, al die reacties; "niet te nassen maar ik hou ook niet van pure chocolade." Maar toch met z'n allen aanvragen. GRAAAATIIIISSSS!! We blijven hollanders he (PS niet afzeikend bedoeld hoor, ik vraag ook veel gratis dingen aan en vind het altijd zo luxe om te krijgen )
Haha....ja maar het werd echt "verkocht" als zijnde geweldige chocola.En het was ook echt niet vies hoor.Ik lust wel pure chocola.Maar als het zo de hemel ingeprezen wordt verwacht je iets heel bijzonders.En dat was het echt niet.