Xocai - de wellness chocolade Als je dit leest verwacht je toch iets geweldigs,wat je nooit eerder geproeft hebt?
Kreeg vandaag een mailtje; Wat vond u van de chocolade? Heb gezegd dat ik niet van pure chocolade houd. Maar dat ik eerder "gezonde" chocolade heb geproeft en dat die erg vies was en deze viel dus iets minder tegen. Best redelijk antwoord dacht ik zo haha
Ik kon me toch herinneren,dat er bij aanvragen stond,dat mij gegevens alleen gebruikt zouden worden voor het opsturen van de chocola.Dus ik nagekeken op hun site en idd.Dus ik heb teruggemaild,dat ik hun mail naar mij niet kon waarderen.Zo!
Oh haha. Zo goed lees ik het verder nooit Had er ook niet op kunnen reageren denk ik dan. Maar vond het zo "zielig" De post die we kregen was handgeschreven, dit mailtje was ook niet zo'n automatisch iets. Ze doen er wel moeite voor haha
Dit mailtje ging dus ook alleen maar over de opgestuurde chocolade. Ik vind het zeikerig om dan zo te reageren. Wel alles gratis willen hebben hebben hebben en dan na 1 vriendelijk geinteresseerd mailtje al meteen reageren alsof je doodgespamt wordt. Reageer dan gewoon niet, dat kan toch ook. Overigens is het een bijzonder domme manier van omgaan met ongewenste mail, reageren op spam (wat dit niet is, maar dat terzijde) bevestigt namelijk alleen maar dat jouw emailadres inderdaad bestaat en dat alle mails er zelfs geopend en gelezen worden, waarna je er donder op kunt zeggen dat je alleen maar nog veel meer spam zult ontvangen.
Dan ben ik maar een zeikerd.Als er ergens staat,dat mijn gegevens alleen maar gebruikt worden om iets op te sturen,dan wil ik niet nog gemailt worden.Anders had ik het nml niet aangevraagd.Het is trouwens in hun belang om jou iets op te sturen om er reclame voor te maken.Ik heb overigens een nette mail gestuurd hoor.
ik kreeg ook die mail maar heb teruggemaild dat ik nog niets ontvangen heb.. maar zo te lezen mis ik niks haha
Ik had ook de mail gekregen vanochtend. Teruggestuurd dat ik hem nog niet had gehad. Zat vanmiddag het stukje chocolade in de brievenbus! Helemaal zacht dus even in de koelkast gelegd. Net geproefd, hij is wel errug puur,, ook wel zoet, maar de na smaak is erg bitter.
nou ik kreeg hem dus ook dag na het mailtje helemaal uitgelopen en gesmolten dus heb nog niks kunnen proeven