Hallo Even een vraagje. Wanneer lees je het best een ovutest af? Ik doe voor de moment ovutesten en sommige zijn meteen duidelijk donker bij het doorlopen en eens het roze weggetrokken is zijn beide strepen gelijk. Als ze dan opdrogen is het precies of de Tstreep is toch wat lichter. Bij sommige zie je het met het doorlopen al dat ze heel licht zijn, als het roze wegtrekt zijn ze iets donkerder en bij het opdrogen terug lichter. Wanneer heb ik het juiste resultaat?
In mijn bijsluiter staat dat je na 40 seconden kunt aflezen maar om zeker te weten dat hij negatief is kun je tot 30 minuten kijken. Bij mij worden ze na verloop van tijd donkerder.
ok hier gaan we foto1: ovutest van CD7 (10/11) foto2: rijtje van 10/11 tot en met 13/11 foto3: rijtje van 10/11 tot en met 16/11 (laatste test voor 5min getrokken) foto4: onderste test van net maar dan NA 5 min Wanneer heb ik mijn eisprong gehad of komt ie nog?
Tsja moeilijk te zeggen, links is de controle streep toch? Ik heb echt lichte streepjes en ze worden langzaam donkerder met 1/2 dagen een echt duidelijke dikke streep. Zou toch haast zeggen dat je misschien al zwanger bent en dat daarom de ovutesten zo reageren? Of misschien reageren ze ergens anders op maar geen idee of dat kan.
mama van daan, hoe zijn ze daarna? waren ze net zo licht als de dagen voor ovu? bij mij blijven ze vrij donker nl, net niet zo donker als OVU-test.
nog steeds niet ongesteld!!!! en ik vind dat mijn buik beetje dik is en echt rond, ik ga morgen weer testen, ik vertrouw het niet meer
spannend ik duim voor je! hier geen ovutesten meer in huis maar vandaag weer ovupijn :s ik snap er niks meer van hehe