kan het zo zijn dat je de ene dag nega test en de andere dag opeens posi test? ik heb twee dagen nu een zo goed al witte test... als je hem wat beweegt kan je misschien zeggen zal ik wat zien... maar ik heb zondag of maandag me nod en kan me bijna niet voorstellen dat hij van de week wel posi kan zijn (als ik zwanger ben dan) mijn vraag is meer:zijn me kansen al verkeken...
Ik ben nog nooit zwanger geweest dus ook niet duidelijk positieve test in handen gehad. Wel vage testjes die uiteindelijk tot in ongi eindigde. Ik heb nu al een aantal dagen licht positieve test, te licht voor foto maar zie ze wel. Ik ben nu 2 dagen overtijd en nog steeds geen knaller (hopelijk dat die nog komt). Wat ik heb gelezen is dat sommig toch echt van de een op andere dag een posi test in handen hebben. Maar ik heb ook gelezen dat het bij andere wat langer duurt voordat ie positief is dus niet perse op NOD maar soms wel een week later. Is denk ik ook per persoon verschillend. Je kansen zijn nog niet bekeken als jij je NOD nog niet heb gehad en nog niet ongesteld bent.
Och dat vraag ik mij nu dus ook af. Dinsdagavond getest, hele lichte urine en negatief. Was wel op 11 DPO. Ik wil zaterdagochtend weer testen , 15 dpo en hopelijk zien we dan iets. Dinsdag is MIjn NOD, heb een erg lange LF, 19 dagen. Zou het erg uitgemaakt hebben dat ik met lichte avondurine negatief getest heb op 11 dpo? Heb ik ook nog een kans?
tuurlijk kan dat. je zit ook nog voor nod he! veel meiden testen ook pas duidelijk posi na nod. Je hcg vermedigvuldigd zich elke 2 dagen. dus kan heel goed zijn dat je vandaag een lichte test hebt en over 2 dagen een hele duidelijke.
Er is zeker nog kans, houd de moed erin meiden! Bij de eerste zwschap had ik op nod een licht lijntje en de dag erna een knaller!
Maar ik heb helemaal geen lijntje nog, zou ik niet iets moeten zien al? Ik hou me voor dat het kan doordat ik zo vroeg en 's avonds getest heb, maartoch!