Nou dat denk ik dan ook, heb ook heel wat voetbalplaatjes, Musicalzegels en zo verzonden, vraag er nooit iets voor, maar helaas krijg ik als IK een keer iets vraag helemaal geen respons of van die idioten die er geld voor vragen. 60 cent willen hebben voor een zegel die hooguit 69 cent kost. en eigenlijk niks, want voor die 69 cent koop je ontbijtkoek.
Ja hoor, dat is veeeeel beter. Fijn dat "jij" er zo over denkt, maar er zijn mensen die dat anders zien. Fiene, ik vind het juist goed dat je het zo doet.
ja zo denk ik er inderdaad over en omdat "jij" toevallig dan misschien bij die mensen hoort die wel gratis dingen moet verkopen om n brood te kunnen halen (dat blijkt wel uit hoe je reageert) hoef je mij nog niet aan te vallen omdat dit mijn mening is..
Female24, Ik vind jou reactie over de voedselbank nou ook niet bepaald over veel respect betuigen! Ik zou persoonlijk ook geen gratis spullen verkopen maar wij hebben ook de "luxe" om dat niet te hoeven doen. Ik denk niet dat jij of ik over die mensen kunnen oordelen..
ik oordeel niet ik geef mijn mening. En wat is er mis met naar de voedselbank gaan? doen genoeg mensen hoor... en ik wil alleen zeggen dat ik voor die mensen meer respect heb dan voor de mensen die gratis spullen verkopen (voor n brood zoals bossi dat zei) aan mensen die zelf niet de luxe hebben om bv naar een pretpark te gaan zonder heel het internet af te struimen voor goedkope kaartjes terwijl je ze zelf voor niks gekregen hebt notabene!! dan is dat in mijn ogen oplichterij..
Ik ben blij dat er nog mensen zijn die die gratis dingen gewoon ook met anderen willen delen... op de laatste negenmaandenbeurs, kreeg ik ook in eens een gratis kaartje in mijn handen gedrukt. Terwijl ik niet eens in de rij stond voor een kaartje, maar voor een parkeerkaartje en toen we laatst met de bus gingen, toen kregen we gewoon van een totaal onbekende een dagkaartje omdat zij hem niet meer hoefde te gebruiken.. Kijk, die mensen, daar moeten we er meer van hebben... Ik neem aan dat je, als je die sisi koopt voor die gratis kaartjes, de sisi wel gewoon opdrinkt, dus ik zie niet in waarom je zo veel geld ervoor moet vragen...
Ik ben blij dat er nog mensen zijn die die gratis dingen gewoon ook met anderen willen delen... op de laatste negenmaandenbeurs, kreeg ik ook in eens een gratis kaartje in mijn handen gedrukt. Terwijl ik niet eens in de rij stond voor een kaartje, maar voor een parkeerkaartje en toen we laatst met de bus gingen, toen kregen we gewoon van een totaal onbekende een dagkaartje omdat zij hem niet meer hoefde te gebruiken.. Kijk, die mensen, daar moeten we er meer van hebben... Ik neem aan dat je, als je die sisi koopt voor die gratis kaartjes, de sisi wel gewoon opdrinkt, dus ik zie niet in waarom je zo veel geld ervoor moet vragen...
@ Female24 * als het zo erg is dat je gratis dingen moet gaan verkopen om n brood te kopen dan kan je beter naar de voedselbank gaan dan dat je andere mensen oplicht. daar heb ik meer respect voor.* Ik doelde op deze gehele reactie! Dit is niet fair tegenover de mensen die de puntjes aanelkaar proberen te knopen zonder gebruik te hoeven maken van de voedselbank.. Andere mensen worden niet opgelicht.. De mensen die deze kaartjes zo graag willen hebben kunnen eventueel zelf ook Sisi of whatever kopen lijkt mij... Ik begrijp je punt heel goed, en daar ben ik het grotendeels ook wel mee eens maar je kwetst met bovenstaande reactie ook mensen.. Dat wilde ik alleen even zeggen. Het komt nogal hard over denk ik.
Vreselijk gratis dingen aanbieden voor veel geld. Kijk bijvoorbeeld op marktplaats naar de gratis Duinrell kaarten van Kruidvat. 35 tot 60 euro voor 4 kaarten die zij dus helemaal voor niks hebben gekregen. Ik snap best dat er mensen met korting heen willen maar ik persoonlijk vertik het om zoiets bij die mensen te kopen......dat gun ik ze niet.
Ik zie het probleem niet. Afgezien dan van de rare reactie die TS kreeg toen ze zei dat ze het te duur vond. Als mensen gratis dingen op mp zetten en andere mensen zijn bereid om er geld voor neer te leggen prima toch? En als je niet daarvoor wilt betalen of het te duur vind, koop je het toch niet? En zo te lezen aan de reacties zijn er genoeg mensen die het wel gratis kunnen/willen weggeven. Maar misschien zie ik het heel zwart-wit..