Omdat ik nogal hebberig ben hihihi ben ik eens gaan bedenken welke supermarkten er nu een doos weggeven.... Ik kom uit op: C1000 (hier al lang bekend volgens mij) Em-te Plus (als je binnen foldergebied woont, maar ja.. wij krijgen geen folders dus weet het niet) Jan Linders Zijn er nog meer?
Hier alleen de C1000 en de Plus, de andere nooit van gehoord De C1000 vind ik echt wel de allerleukste!
Ik heb ook de doos van em-te gehaald. Woon zelf in hoogvliet en daar zit er geen maar in st. willebrord wel en daar woont mijn vriend zijn oma. Als je hem aanvraagt kan je hem gewoon gaan halen. Zitten er leuke dingen in, bij mij een pak luiers en ja die gaan toch wel op
Voor diegene die soms in auchan (Frankrijk) gaan winkelen, aan het onthaal kan je ook een geboortepakket (+bon 8euro)krijgen op vertoon geboortebewijs, en dit tot 3 maand!
hey dames, hoe bedoelen jullie? Kun je dozen halen? `moet je ergens aanvragen of loop je naar de winkel en zeg je " ik ben zwanger" en krijg je een doos? groetjes
ok Lexie, bedankt voor je antwoord. Dan moet ik nog mee wachten....want ik ben op 7 oktober uitgerekend.
bij de kruitvat en felicitas niet hoor hoef je alleen je uitgerekende datum door te geven ff op googlen! Bij de plus en de C1000 is het een doos voor na de geboorte dus op vertoon van het geboortekaartje
Voor Belgie kan je in de Spar een formulier vragen om een geboortepakket aan te vragen dat ze dan zouden opsturen. Heb het zelf nog niet aangevraagd, dus weet niet wat erin zit.