Bij C1000 kun je nu sparen voor dominoo steentjes van dora, wonderteam enzz.. Ik wil ze graag gaan sparen voor mn zoontje, maar ik krijg ze nooit bij elkaar. dus als iemand er niks mee doet, zou je ons er heel blij mee maken. Grs Pollewop!!
nou ik heb er vandaag 2 gekregen en zon zakje.. zal even kijken welke 2 ik heb.. doe er zelf toch niks mee.. liefs xx
ik heb er 1 met diego (die van dora volgens mij) en daaar achterop zon beest van volgens mij ice age?? en 1; met een geel kuiken met een vliegmuts op en daar op de achterkan een hamster..
Ik heb twee steentjes dubbel: * Dora en Diego met een varken achterop * Dora en een Chinees meisje met een jongen/man achterop. Wie wil ruilen????
Ik heb nu ook 2 dubbelen * Dora en Diego met big achterop * koe en avatar karakter (??) met Swieber achterop
Ik heb hier nog 3 steentjes liggen: diego met een kuikentje en aan de achterkant datzelfde kuikentje spongebob met icarly en aan de achterkant de krab van spongebob de koe van barnyard en Ni Hao Kai-Lan? en aan de achterkant een aapje Bij interesse stuur maar een pbtje
Ik heb ze meegenomen naar mijn klas de kinderen ruilen nu met mijn steentjes. Als de actie is afgelopen zal ik wel posten wat ik nog over heb
Ik heb ook dubbelen! het gaat mijn alleen om de achterkant. mel@ heb eventueel wel intressen in aapje op de achterkant
Ik heb hier 18 zakjes liggen. Wie het eerst mij een pb stuurt mag ze over nemen voor alleen de verzendskosten.. of af te halen uiteraard.
Ik zoek nog: - Mister Crabs van Spongebob - Spongebob met duim omhoog - meisje met witte jurk en bruine riem (geen idee welke serie zijn geen tekenfilmfiguren) - Het witte aapje van Kai Lan - Het roze diertje met ballon van Kai Lan - Diego - Schildpad van wonderteam - Cavia uit wonderteam met zn hand naar zn mond, beetje bedenkelijk kijkend - een kip met zn armen en benen wijd (denk uit Farmyard ofzo) - een enigszins triestkijkende rat vermoedelijk ook uit Farmyard/Barnyard weet ik veel hoe die serie heet. Te ruil heb ik: 2 x Zwieber uit Dora 1x Rugzak uit Dora 3x Boots uit Dora 1x tijgertje uit Diego 1x niet zo vrolijk kijkende Octo (SPongebob) 2x Kai Lan 1x Gele tijgertje uit Kai Lan 1x Grijze koala uit Kai Lan 1x Nadenkende kuiken uit Wonderteam 1x Cavia in actie uit Wonderteam 2x de koe uit Barnyard of Farmyard 2x het varken uit dezelfde serie 1x Witte hond met muts of masker ook uit die serie vermoed ik dan nog 1x een vechter in rood met grijs pak (geen idee welke serie) Dan nog uit de serie die geen tekenfilmserie is maar met echte mensen: 1 x meisje met spijkerbroek en gestreepte vest 1x jongen met filmcamera 2x jongen in spijkerbroek en zelfde kleur shirt met armen wijd (1 = licht beschadigd) 1x meisje in broekrok grijs/zwart en shirt blond haar in nonchalante houding Dus als je mij aan steentjes kunt helpen, kan ik jou misschien helpen met mijn dubbelen. Roept u maar
Sparen en Ruilen: Maak je verzameling compleet op misiknog.nl! hier kan je gratsi lid van worden en zo kan je in een keer zien wie er wat kan ruilen en wie wat nodig hefet. Ook dichtbij in je woonplaats. gr Gaby