Gister via de pc waar ik de eerste dvd ook heb besteld een nieuwe aangevraagt! En het werkte, wel met een ander email adres! Ben benieuwd wanneer ze binnen komen! @veroon wanneer heb jij ze besteld?
zo dat is netjes!! Ik heb er 1 op 3 dec besteld, 1 deze week, en net 1 op mijn werk Nu maar wachten tot ze binnen komen!!
Gister de eerste binnen gehad. De 2e heb ik 2 dagen later besteld (toen lukte het opeens wel op dezelfde pc) dus die zou dan morgen binnen kunnen komen.....
toen ik vanmiddag thuis kwam lag de dvd al op mij te wachten op de mat!! Nu wachten op nr 2 en 3! Raar he dat je eerst niet meer dan 1 kan bestellen op je pc en later wel?!?!?
Nou... dat was een leuke tip of niet Ik heb nummer 2 besteld op de dag dat ik de link hier ook neer heb gezet en nog niks ontvangen dus denk niet dat het gelukt is...
ik heb de mijne binnen maar zou er nog wel 1 willen hihi alleen hoe ga ik dat aanpakken. mijn ouders adres kan ik niet gebruiken want dan wordt mijn vader panisch...mmm maar us aan de buurvrouw vragen of ik haar adres mag (mis)buiken hihihi
ik heb gewoon op het zelfde adres laten bezorgen, 1 voor mijn man en 1 voor mij, en heb ze beide binnen, heb alleen wel die voor mij met ons eigen laptop besteld en die van mijn man op de laptop van mijn ouders, ( waarschijnlijk door ander ip adres dat ie hem wel pakt...) dus misschien dat proberen ?? gewoon ff bij iemand vragen of je even achter de pc mag kruipen.
Ik heb er ook 3 besteld, op 3 dezelfde adressen, op dezelfde laptop maar wel met andere e-mail adressen. Ik heb ze alledrie binnen.
Hier ook 3, 1 film had ik al binnen, daarna nog 1 op mijn mans naam en mail adres besteld en 1 via mijn schoonvader
Bedankt voor de tip! alleen er is nu weinig keuze heb die met Leonardo dicaprio maar besteld. Zal snel weer eens zien en dan bestel ik 1 bij mijn ouders thuis haha en desnoods nog 1 bij mijn oma Thuis (heeft zij ook wat haha)